Prima !!

No nonsens, prima praktijk

Ik was niet tevreden

Allereerst wil ik zeggen dat de tandarts die mij behandelde perfect was! Zeer vriendelijk, beleefd en verduidelijkte al mijn twijfels. Maar ik wil benadrukken dat de assistent/receptioniste haar houding moet herzien! Zeer onbeleefd en heeft geen verstand van omgaan met patiënten. Eerlijk gezegd verlaat ik de kliniek vanwege haar, omdat het niet de moeite waard is om door deze stress te gaan.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je word wel goed geholpen naar mij ervaring

Fijne ontvangst.

Goed.

Deskundige behandeling.

Goed op de hoogte van mijn klachten. Past hierop zeer goed de behandeling aan.

Correct geholpen

Goed verteld wat er allemaal ging gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hoefde niet wachten, snel weer klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige behandeling gehad. Tandarts en assistente heel prettig in de omgang en duidelijk geïnteresseerd in mijn persoon en vakkundig hun werk gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

er was verwarring over wat er gebeuren moest

Nils had 3 gaatjes waarvan er 2 al geboord waren. Na de verhuizing van de praktijk een afspraak gemaakt om het laatste gaatje ook te boren en gebit te reinigen. afspraak gemaakt om een gaatje te vullen en gebit te laten reinigen. daar aangekomen was er niet duidelijk wat er gebeuren moest. gegevens waar alles opstond konden ze niet vinden. Nu is er alleen gereinigd en niet geboord terwijl dit ook moest gebeuren.

professioneel en vriendelijk

Heel prettig. Goed uitleg en snel geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Ik zit al jaren bij deze tandarts. We hebben al veel tandartsen gehad bij deze praktijk maar mijn ervaring is dat ze allemaal even vriendelijk en behulpzaam zijn. Zowel tandartsen,assistentes maar ook de baliemedewerksters. Toen ik dinsdag belde met kiespijn kon ik dezelfde dag nog komen. De tandarts kon niks vinden zelfs na 2 foto's gemaakt te hebben. Hij dacht heel erg mee en nam de tijd voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk geholpen maar weer nieuwe gezichten...

Zie boven

Prima geholpen

Het is altijd uitstekend geregeld bij deze tandartsenpraktijk.

Wat een efficiënte organisatie

Van binnenkomst tot vertrek loopt alles perfect. Fijne en competente mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Jammer dat je niet meteen kunt worden geholpen

Er was een stuk van mijn kies afgebroken, hierover gebeld en een afspraak voor ingepland. Kom ik voor consult kan ik nog niet meteen geholpen worden en moest weer een afspraak in plannen voor over 2 weken.

Was goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was de eerste keer aan de parkweg en daar was niets mis mee.

Was niets mis mee.

Uitstekende tandarts

Zeer vakkundige tandarts die mij op een prettige manier van de kiespijn af heeft geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben me bewust dat de kwaliteit van mijn tanden heel belangrijk zijn.

ok

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed geholpen door plaatsvervanger

Er was n stukje kies afgeknapt en vulling eruit,deze is goed hersteld, vriendelijke tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Moeilijke wortelkanaalbehandeling pijnloos en efficiënt uitgevoerd

ik waardeerde de rustige kamer en behandelaars. Mevr Bonino was kalm, vriendelijk en efficiënt. Zij straalde vertrouwen uit. Ook de assistente was erg vaardig, vriendelijk en oplettend.

Prettige sfeer.

Goed en snel geholpen

gewoon doorgaan zo!

prima tandarts en gelukkig geen lange wachttijden ben al jaren klant gewoon op deze manier doorgaan!

Behoorlijk goed.

Ik vind het een nadeel dat ik voor een kleine reparatie van een vulling een nieuwe afspraak moet maken.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.