Deskundige en vriendelijke medewerkers

Goede praktijk. Beetje jammer dat er regelmatig personeel/ tandartswisselingen zijn maar desondanks goede en deskundige tandarts en medewerkers

Kies laten trekken

Ik heb een kies laten trekken Is natuurlijk nooit een fijne ervaring Behandeling was niet pijnlijk Mijn mondhoek was wel een beetje ingescheurd Net als de vorige keer wordt ik duizelig van de verdoving Maar er werd alle tijd genomen

Snel geholpen, goed geadviseerd

Ik kon - na op de wachtlijst te hebben gestaan - heel snel terecht. Goed advies over vervolgafspraken, en ook op korte termijn gepland.

het duurt net allemaal iets te lang 2 maand tussen tandarts en behandeling

het duurt net allemaal iets te lang 2 maand tussen tandarts en behandeling

Goed gelukt

Op een haar naar een zenuw, en dan toch de haar niet geraakt.

Behulpzaam

Met mn kies die ontstoken is toch nog tussendoor geholpen worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, goede uitleg en heel aardig.

Het betrof een deskundige nacontrole met prima uitleg van een behandeling van een ontsteking die ik vorig jaar heb ondergaan.

Vriendelijk

heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede en deskundige info en behandeling.

Prima.

Rustige benadering. Niet gelijk in de mond willen kijken maar eerst vragen hoe het gaat en of ik problemen ervaar of pijn ergens. In mijn geval ook even evalueren hoe het gegaan is na het trekken van mijn kies in januari dit jaar.

Vriendelijk en professioneel

Kundig en vriendelijk

Prima personeel

Er wordt rekening gehouden met, iets angst voor de tandarts.

Gewoon goed

Goed, was ook alleen een controle.

Geen voldoening

Teleurgesteld over wat er allemaal is gebeurd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Moest best lang wachten op de tandarts.

Moest best lang wachten op de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

preventie...? zeer matig, tandarts goed

Ik werd geroepen vanuit de behandelkamer. "Hoe gaat het, goed of niet goed?". Uitleg over noodzaak foto's maken. Daarna: de tandarts komt zo om naar de gaatjes te kijken". "O, u bent de tandarts niet?": Nee, ik ben de preventie...... Geen uitleg; maakt dus alleen foto's! Tandarts komt binnen en stelt zich voor: "ik ben Pedro". Na controle, ("geen gaatjes") uitvoerig uitleg over afbrokkelen van de voortanden. Bij het afscheid het advies: "En goed ragen hoor!"

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, respectvol en vlot geholpen

Geen wachttijd, wat ik heel prettig vind. Zeker bij een tandarts. Vriendelijk en duidelijk geholpen. Ik heb eigenlijk geen opmerkingen

Vriendelijke man

rustig, zorgvuldig, goede communicatie

Vertrouwen terug!

Ik ben geholpen door pedro en ik wens geen andere tandarts meer deze man weet wat die doet en stelt mij erg gerust!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controle en behandelingen verliepen vlotjes en zonder pijn.

Perfecte tandarts

Neemt al je angst weg en geeft begrip

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.