Goede vakmensen en heel aardig in omgang

Rustige en vakbekwame mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede en zeer vriendelijke behandeling

Ik ben zeer vriendelijk en deskundig behandeld, voelde me erg op mijn gemak. Kreeg ook duidelijke antwoord op vragen

Prettig

Vriendelijk en vakkundig

Snel een afspraak kunnen maken voor een afgebroken stuk van mijn kies. Perfect gerepareerd. Zeer vriendelijke benadering. Makkelijk parkeren.

Netjes en vriendelijk geholpen

Netjes en snel

Netjes en snel

Goede zorg & advies

De tandarts en assistenten zijn vriendelijk en vakbekwaam. Ze nemen de tijd om de halfjaarlijkse controle zorgvuldig uit te voeren. Er is tijd en aandacht voor eventuele vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts en ik zaten op dezelfde lijn

Hij en ik waren het meteen eens over tijdpad en eventueel uit te voeren handelingen.

Prima ervaring.

Ik ben zeer tevreden over de behandeling.

Snelle hulp bij ongeval

Goede behandeling met oplossing

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en op tijd geholpen

We zijn goed geholpen.

Het werd duidelijk uitgelegd. De tijd werd genomen om te kijken. Voor mijn cliënt een fijne ervaring. Is blij dat hij geholpen wordt.

leuke vriendelijke mensen

Prima. Goed geholpen.

Prima en leuk gesprek

d

Prettige sfeer, goed geholpen

Altijd goed

De afspraak begint op tijd, hartelijk welkom. De assistente helpt goed en legt goed uit wat ze gaat doen en wat ze doet. De tandarts zelf is ook een vrolijke man die je op je gemak stelt. Kortom altijd goed!

Top praktijk

Er word tijd voor de patient genomen, binnen een 20 min sta ik weer buiten! Fijne tandarts. Voor een tandartspraktijk waar ik niet graag heen ga, kom ik hier graag!

Vriendelijk, informatief , geruststellend

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed contact en een prima behandeling.

Zoals hierboven beschreven, prima geholpen!

Uitstekend geholpen

Zowel tandarts bezocht als mondhygiënist in 1 bezoek. Geholpen door stagiaire mondhygiënist ( die het in mijn beleving prima gedaan heeft), na eerst toestemming daarvoor gevraagd te hebben en vervolgens heeft de mondhygiëniste Arsu Isiklar het nagelopen ter beoordeling. Vervolgens door tandarts Dobrescu geholpen. De benadering is altijd vriendelijk en rustig.

Parkweg 25

7513 AR Enschede

Over Samenwerkende Tandartsen Enschede

Bij Samenwerkende Tandartsen Enschede komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Parkweg in Enschede. De tandartspraktijk beschikt over 6 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid via de inrit aan de Kortenaerstraat. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij Samenwerkende Tandartsen ook terecht voor implantologie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.