Goed bereikbaar en prettig geholpen

Tijdig geholpen door vriendelijke medewerkers

Snel en netjes

Ik kon, nadat mijn voortand was afgebroken, meteen de volgende dag terecht. De tandarts was prettig in de omgang en professioneel en ik ben erg blij met m'n nieuwe tand.

Lieve mondhygiëniste

Wordt vriendelijk behandeld

voldoende

was voldoende

Super vriendelijk

Zeer vriendelijk en deskundig

Fijne tandartspraktijk, vriendelijk personeel

Nette gedegen tandartspraktijk, vriendelijk personeel. Al 12 jaar verhuist, en rij er nog steeds voor om. Houden zich netjes aan de afspraaktijd en geven gedegen advies indien noodzakelijk.

Heel tevreden, altijd over Ine Mertens

Zoals verwacht

Goed en betrokken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zelf bang voor de tandarts dus ik kan slecht beoordelen en neutraal blijven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandarts, die met je meedenkt, die overlegt en uitlegt. Superfijn.

Ik ben weer tevreden.

Tevreden!

Is gewoon goed!

Ondanks mijn levenslange angst voor een tandartsbezoek heb ik de behandeling toch als positief ervaren, door de vriendelijke benadering

Netjes en goed geholpen

De tandarts was vriendelijk en goed geholpen

Tevreden

Tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uiterst vriendelijk en pijnloos geholpen

Kies afgebroken, ik dacht een stukje aanplakken maar het werd een hele ‘operatie’ door een onderliggend gat in de kies… Vriendelijke tandarts en assistente… Het enige dat ik fijn zou vinden is dat er tijdens de behandeling een beetje wordt verteld wat er gebeurd, er wordt vanalles in je mond gestopt, gewrikt, geboord, getrild, ik kreeg ook iets in m’n handen gedrukt?? Een beetje info is fijn Ik heb onderin een naam aangeklikt die past bij het uiterlijk van de arts, maar 100% zeker ben ik niet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk geholpen en goede tandarts

Wij worden altijd goed geholpen

Fijn geholpen.

Heel blij met tandarts Mertens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Doordat ik er al jaren kom, weten ze alles van mijn gebit.

Realistische behandelingen steeds. Goede mondzorg. Vriendelijke en professionele medewerkers.

Prima.

Uitmuntend

-Er wordt meegedacht wanneer er een afspraak moet worden gemaakt of gewijzigd -De tandartsen, assistenten en de orthodontisten zijn zeer kundig. -Zeer vriendelijk personeel -Zeer tevreden in het algemeen Recentelijk is mijn spalkje gebroken, us nu verwijderd en een nieuwe is aangemeten, ook prima verlopen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zorgvuldig en kundig snel geholpen

Ik werd door dhr. weber snel geholpen en was direct van de pijn af Tandarts weber legt alles zorgvuldig uit en gaat zorgvuldig en zeer kundig te werk in een woord klasse Ik raad deze tandarts iedereen aan.

vriendelijke ontvangst

ik ben na de breuk van mijn spalk snel en goed geholpen

Goed behandeld

Goede ervaring

Een goede ontvangst

Een goede ontvangst en een goede behandeling een mooie praktijk

Gewoon goed

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.