Zowel de tandarts als de mondhygiënist was deskundig en zeer vriendelijk

Ik zou bijna voor de lol naar de tandarts gaan…

goed en geduldig

Ik had een combinatie afspraak. Tandarts controle en mondhygiëniste. Controle kundig uitgevoerd en mondhygiëniste reageerde goed op de patient.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes behandeld en duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Ook rekening houdend met klant.

Goede en vriendelijke behandeling

Heb zojuist telefonisch gebeld. Voornaam medewerker klopt, doorgegeven achternaam niet, ami.

Prima en vriendelijk geholpen

Heel vriendelijk ontvangen en op mijn gemak gesteld. Gebit werd weer mooi gereinigd. Dankjewel

snelle en professionele behandeling

kreeg de juiste tips om gebit in goede conditie te houden

Super behandeld

Ik kom snel een afspraak ivm met pijn zelfde dag nog

Vriendelijke en kundige mensen

Duidelijk en klantvriendelijk.

Ook voor een gewone halfjaarlijkse controle nemen tandarts en assistente voldoende tijd. De toestand van het gebit wordt besproken en je krijgt adviezen voor gebitsverzorging mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en volgens afspraak geholpen

Prettig en goed geholpen door mondhygiëniste

Goede zorg

Controle van implantaat. Vriendelijk en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nooit vrees om naar de tandarts te gaan.

Úitstekend geholpen, door een tandarts in opleiding, met gerusstellende supervisie van mijn eigen tandarts.

prima behandeling

Zeer goede ervaring

Heel goed geholpen door mondhygieniste waar ik naam niet van weet helaas. Gerustgesteld, ben altijd bang voor schoonmaken. Pijnloze en fijne behandeling op alle gebied. Tandarts Mertens ook top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en vriendelijk bejegening

In de praktijk heerst een goede sfeer. Ik vind het fijn om hier cliënt te mogen zijn en heb vertrouwen in de deskundigheid van de medewerkers.

Fijn

Fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het is altijd lente...........

Heel knap hoe je van je vak als "beul" ontspannen om kan gaan met je slachtoffer. Ik weet niet welk communicatie bureau hier de credits voor verdient maar een 10 er voor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wordt vriendelijk en goed geholpen

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen problemen bij half jaarlijkse controle

Nieuwe mondhygiëniste Christine heel goed. Eindelijk iemand die het pijnloos kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mondhygiëniste heeft mijn gebit weer grondig schoongemaakt. Dezelfde dag was kauwen een beetje pijnlijk (vanzelfsprekend!!) Daarna geen last meer. Kreeg ook nog borsteltjes mee van de precieze maat!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goede behandeling en snel

De tandarts was een jonge dame en was snel klaar geen klachten de mond hygieniste was top duidelijk en geduldig en mijn tanden zijn heerlijk schoon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke communicatie en uitleg over je gebit .

Het is erg prettig als de conditie van je gebit besproken wordt . Ik heb in mijn jeugd wat vrije woensdagmiddagen in de wachtkamer doorgebracht.Mijn gebit was kapot op de voortanden door het strakzetten van het corrigerende ijzerdraad van mijn beugel. Dan is dit wel een heel andere ervaring.

Dr. Mertens is top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ontspannen en rustig terwijl ik best gespannen was van te voren!

Ik weet niet meer wie mij behandeld heeft… een jongere vrouw. Was heel erg ontspannen en rustig, nam de tijd, etc. Erg blij mee!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top mensen en altijd goed

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.