Snel en professioneel.

Ik kom al zeker ruim 40jr bij Tandarts Weber. Dat doe je niet als je ontevreden zou zijn.

Altijd ok.

Ik ben al jaren patiënt bij de praktijk. Begonnen met angst voor een tandarts. Ik zou nooit een andere tandarts willen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, positief, rustig , duidelijk stimulerend! Geruststellend!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk personeel (receptioniste, tandarts en tandartsassistente). Na controle van het gebit heb ik een duidelijke uitleg gekregen over hetgeen er geconstateerd was en wat de mogelijkheden zijn om het te verbeteren.

Altijd goed

M'n tandarts is altijd vriendelijk en staat altijd open voor iedere vraag die ik heb. Verder is de sfeer in de wachtkamer prima en wordt er altijd goed geïnformeerd via mail hoe je je gebit goed kan onderhouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en duidelijk wat er in het vervolg moet gebeuren

Vriendelijk

Rustig, netjes en respectvol. Zowel mondhygiënist als tandarts

heerlijk op tijd!

persoonlijk en er wordt tijd voor je genomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima, zeer vriendelijk geholpen.

mooi op tijd aan de beurt. en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygieniste deed serieus en vriendelijk haar werk

Alle hoekjes, gaatjes en plekjes op mijn gebit werden nagekekenk en zo nodig extra verzorgd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en correct geholpen

Niet te lang hoeven wachten en de behandeling is pijnloos en uitstekend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon altijd correct geholpen.

Vind het alleen jammer dat je niet geïnformeerd wordt,als je tandarts er mee gestopt is.

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken

Halfjaarlijkse controle

Omdat ik tandvleesproblemen, rondom een oude kroon blijf houden kreeg ik een goede uitleg a.d.h. van de eerder genomen foto. Ik begrijp het advies om de kies met kroon te laten trekken. Ik heb kunnen aangegeven dat ik dan een implantaat wil laten plaatsen en ik kon op korte termijn een verwijzing bij de implantoloog krijgen die de kies gaat verwijderen. Er zijn nog twee afspraken ingepland voor een kleine reparatie en één bij een nieuwe mondhygieniste. Ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt.

Prima.

Voor eerst nieuwe mondhygiëniste gehad. Behandeling was prima. Heel relaxed.

Fijne rustige tandarts

Ik heb bij deze praktijk altijd een vrouwelijke tandarts. Zij is heel rustig en kan je goed op je gemak stellen. In het verleden heb ik geen goede ervaringen met tandartsen gehad en nu gaat het eigenlijk steeds beter. Ook heeft ze geduld met mijn 2 kinderen. Mijn dochter van 2,5 jaar vond het heel eng en hier kon ze goed op inspelen.

Zorg als in een hotel

Met aandacht, duidelijke uitleg en zorg voor mijn welbevinden ben ik heel goed geholpen door de mondhygieniste Angela de Bruin. Ik zie niet op tegen een volgende keer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nadat mijn tandarts ermee gestopt is moest ik opzoek naar een nieuwe tandarts, ik ben bij Ine terecht gekomen en erg tevreden!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd op de afgesproken tijd binnen gehaald. Bezoek aan mondhygiëniste en tandarts waren na elkaar gepland. De behandeling door beiden was vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben met een tevreden gevoel naar huis gegaan

Ik ben zeer tevreden met deze mondhygiëniste. Ze heeft mij goed en naar tevredenheid geholpen. De tandarts was ook tevreden.

Heel erg goed

Goede uitleg over behandeling, erg duidelijk.

Mondhygiëniste, goede ervaring

Gewoon goed!

Oké

TOP

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en professioneel geholpen na afgebroken tand.

Snel en professioneel geholpen na afgebroken tand.

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.