rustig & veel uitleg.

geen vragen, omdat er genoeg uitleg van de handelingen gedaan word.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk Vooral omdat ze de tijd nemen voor je

Altijd goed geholpen

Wij zijn van af begin klant, en zijn noch nooit teleurgesteld.altijd tevreden over behandelingen.

Prettig, professioneel en behulpzaam

Altijd fijne sfeer, duidelijkheid over mogelijkheden, goede behandeling en gezonde en schone tanden

Fijne praktijk!

Aardig wat nare ervaringen in het gebit en de behandelingen daarvan gehad, maar sinds ik bij deze praktijk ben is langzamerhand het vertrouwen weer terug. Luisteren goed en behandelen je met de zachte hand.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ontvangst, uitleg en behandeling

Ik werd netjes ontvangen, ik kreeg een duidelijke uitleg wat ze ging doen aan behandeling en tijdens de behandeling werd dit herhaald. Mijn behandelaar was heel netjes, zorgvuldig en daarmee professioneel in mijn ogen.

Vriendelijk en goed personeel

Rustig behandeld en duidelijkheid

...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

belde om 8.00uur van wegen klachten kon om 9.00uur al terecht.

Vriendelijk en vakkundig

Jaren bang van de tandarts geweest en mijn gebit verwaarloost totdat ik toch moest gaan, naar Samenwerkende Tandartsen Made gegaan en door de zorgvuldige uitleg en behandelingen van tandarts Weber is mijn angst helemaal verdwenen, Tandarts Weber heeft mijn vertrouwen weer helemaal teruggebracht. Vakkundige en vriendelijke tandarts, dank u wel tandarts Weber !!!

Vriendelijk en deskundig geholpen

Hoefde niet heel lang te wachten in de wachtkamer en ben in de behandelkamer fijn geholpen. Nemen echt de tijd voor je om alles goed uit te leggen.

Weer fantastisch geholpen

Was weer aangenaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

uitstekende service bij zowel mondhygiëniste als tandarts

Zie bovenstaande zin!

Prettig.

Prettig en goede adviezen weer gekregen.

Prima rustig duidelijk

Heel vriendelijk

Stelt je op je gemak, en geeft vertrouwen.

goede ervaring

prettige omgang met de tandarts en medewerkers

Goede tandarts kliniek

Ik wordt altijd correct behandelt door tandarts Weber

Gewoon goed

Afspraken maken is snel gedaan. Op tijd geholpen. Vriendelijke vakkundige mensen.

vriendelijk ,duidelijk

prima ,fijne ervaring

Op tijd

Heel belangrijk dat je op tijd wordt geholpen dat was deze keer heel fijn.

Vriendelijke, vakkundige behandeling

Ik voelde me op mijn gemak en kreeg duidelijke uitleg over de behandeling.

Matig succes

Aanzienlijk duurder geworden zonder overleg

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Heel prettig fijne behandeling

Uitstekend geholpen

Geen wachttijd, vriendelijke assistente.

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.