Matig succes

Aanzienlijk duurder geworden zonder overleg

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Heel prettig fijne behandeling

Uitstekend geholpen

Geen wachttijd, vriendelijke assistente.

Kundig

Vriendelijke en kundige behandeling

Netjes engoed vriendelijk

Je word goed ontvangen en ook zeer goed behandeld Bedankt

Keurig netjes geholpen.

Vriendelijke dames aan de receptie. Alles netjes binnen.

Zie onder

Betrouwbaar ervaren kundig adres.

Duidelijk en vakkundig

Stuk kies afgebroken, onderzocht en daarna uitleg over wat ze gaat doen. Goed en vakkundig geholpen.

Prima geholpen

Ik belde ‘s morgens om 08.00 uur met de vraag of ik dezelfde dag nog kon langskomen. Na overleg kon ik al om 08.30 uur bij de tandarts terecht. Top.

Zeer klantvriendelijk

Altijd volgens afspraak en tijd altijd een positieve sfeer

Goed advies

Snelle service en goed advies gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt netjes en goed geholpen

Gewoon goed

Ja goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed bereikbaar en prettig geholpen

Tijdig geholpen door vriendelijke medewerkers

Snel en netjes

Ik kon, nadat mijn voortand was afgebroken, meteen de volgende dag terecht. De tandarts was prettig in de omgang en professioneel en ik ben erg blij met m'n nieuwe tand.

Lieve mondhygiëniste

Wordt vriendelijk behandeld

voldoende

was voldoende

Super vriendelijk

Zeer vriendelijk en deskundig

Fijne tandartspraktijk, vriendelijk personeel

Nette gedegen tandartspraktijk, vriendelijk personeel. Al 12 jaar verhuist, en rij er nog steeds voor om. Houden zich netjes aan de afspraaktijd en geven gedegen advies indien noodzakelijk.

Heel tevreden, altijd over Ine Mertens

Zoals verwacht

Goed en betrokken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zelf bang voor de tandarts dus ik kan slecht beoordelen en neutraal blijven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandarts, die met je meedenkt, die overlegt en uitlegt. Superfijn.

Ik ben weer tevreden.

Tevreden!

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.