Ik werd goed behandeld

Was voor controle bij de tandarts en binnen een paar minuten weer buiten

ontzettende goede behandeling gehad

Voor de behandeling goede uitleg, dat stelde mij gerust en de behandeling met zorg en deskundigheid.

Goede ervaring

Altijd vriendelijk

Goed en snel geholpen

Altijd goed

Ik wordt altijd netjes en zeer vriendelijk te woord gestaan en alles gaat i goed overleg

Uitsluitend

Aardige tandarts en assistente. Professioneel, kundig mijn tand gemaakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Aardige receptioniste. Aardige tandarts assiistente En Top tandarts Alles ook mooi op tijd

Kan niet goed oordelen

Kom eigenlijk alleen voor controle, heb eigenlijk nooit bijzonderheden en dus geen vervolgbehandeling. Dus kan er eigenlijk niet goed over oordelen. Vind tandarts Weber, wel een fijne, vriendelijke tandarts!

Druk druk

mondhygiëniste: ze was erg druk en vond haar ruw tijdens de behandeling. Stelde wel continue de vraag of het wel ging dus naar mijn idee weet ze zelf ook wel dat ze ruw is tijdens het reinigen van mijn gebit. Tandarts: Vijf sterren. Zoals altijd eerst ff een praatje en dan controle.

Vriendelijke behandeling

Vriendelijke behandeling

goed geholpen

geen wachttijd en goed geholpen

zenuwachtig

ik vind het altijd spanend

Gemoedelijk ontvangen

Alles was goed dus geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en op tijd geholpen

Ben zeer tevreden.

Werd zeer vriendelijk binnen geroepen door de assistente, ook de controle verliep goed.

Snel en goed geholpen.

Hoef doorgaans nooit lang te wachten. Heb eigenlijk altijd dezelfde tandarts. Geen klachten eigenlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk heel prettig.

Zie hierboven.

Vlot en kundig

Fijn dat er aandacht is voor het feit dat je als volwassen persoon bang bent voor de tandarts

Zoals altijd keurig geholpen

Keurig geholpen

Goed voorgelicht prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle en correcte controle behandeling

Controle + gezellig praatje.

Vriendelijk en kwaliteit

Alle medewerkers zijn altijd vriendelijk. Het fijne is dat je bijna nooit lang hoeft te wachten.

Slechter dan vorige keer

Praktijk is slecht voorbereid op mensen met rug en nekklachten zoals ik. Behandelen mij dus hetzelfde als iemand die niks mankeert. Als je niks mankeert is het een goede praktijk, maar voor mij waarschijnlijk de laatste keer, helaas.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

word altijd goed geholpen.

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.