word altijd goed geholpen.

Tevreden

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedere keer vriendelijk en goed geholpen

een prima tandartsenpraktijk

uitstekende zorg van tandarts en monhygiëniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na een moeilijke start met het verkeerde frame, is het toch nog helemaal goed gekomen. Waarvoor mijn dank.

Goed en vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige manier omgaan met mensen

correcte behandeling, keurig op tijd.

Fijne behandeling

Er werd goed naar mij geluisterd en ik kreeg een goed antwoord op mijn vraag

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en goed geïnformeerd

Fijne praktijk om binnen te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwaliteit tandarts, aanmelden zuil en koelte in de ruimte

Helemaal fijn! Enige wat jammer is dat je alles kunt horen wat de telefoniste zegt en dat was best privé.

Goede praktijk

Al jaren kom ik bij deze praktijk bij tandarst Weber. Ben hier zeer tevreden over, ook over de mondhygieniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne praktijk met behulpzame tandartsen en assistentes. Ook kan je snel terecht voor een afspraak.

Vlotte behandeling

Mijn kies brak af en de volgende dagom 08:00 gebeld of ik die dag nog langs kon komen. Ik had gezegd dat ik internationaal chauffeur ben en zaterdag weer moest vertrekken. Zij hadden alle begrip en kon de zelfde dag nog terecht. Helemaal top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vakkundig , snel en klaar!

Controle en advies prima!

Tandarts Ine Mertens uitstekende tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen lange wachttijd en vriendelijk geholpen!

Geen lange wachttijd gehad en ik werd vriendelijk geholpen door de assistente en door de tandarts zelf.

Prima tandarts

Afspraak begon keurig op tijd, uitleg was voldoende en de behandeling correct.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd. Volop aandacht. Goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig werk waarbij een kroon plaatsen natuurlijk nooit een fijne ervaring is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd precies optijd geholpen worden

En een ontzettende lieve tandarts die echt met je mee denkt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deze keer was hij niet best/slecht

Niet om jullie af te vallen en maar waarom wachten jullie met bellen als er iets binnen is moeten pasient zelf achteraan te gaan

Zeer goed personeel

Goede en professionele medewerkers, met oog voor de patiënt. Met namen Angela. Mondhygiënist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mondhygiëniste. Prima uitleg wat ze ging doen. En mijn tanden zien er weer mooi uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn om snel geholpen te worden

Ouderdom komt met gebreken......Tijdens de vakantie kreeg ik een pijnlijk tandvlees probleem. Op mijn hulpvraagmail werd snel gereageerd.. Ik kreeg bruikbaar advies. Er werd meteen een afspraak ingepland voor als ik terug was. Tandarts Mirna heeft alles uitgelegd, een foto gemaakt en zo goed als mogelijk schoongemaakt. Of dit voldoende zal zijn moet nog blijken. Maar omdat ik nu precies weet wat er aan de hand is kan ik in september verder zien. Zo niet dan kan ik bellen en weet ik dat ik goed geholpen wordt.

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.