Prima !

Behoeft geen nadere toelichting lijkt mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, vakkundig en vlotte service

Ik heb altijd het gevoel, dat ik als klant gezien, gehoord en gekend word.

Patiënt gerichte behandeling

Ook mevr Weber is altijd even vriendelijk en betrokken aanwezig

Kundig en vriendelijk

Goede praktijk met kundige tandartsen Vriendelijk personeel wordt op tijd behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandartspraktijk pakt zijn tijd en rust.!

Hij legt netjes uit wat hij gaat doen. Kindvriendelijk!

Zeer zeer zeer goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rustig vriendelijk en goed geholpen

Kwaliteit en vriendelijk

Patiënt centraal!

Ik heb me gehoord en begrepen gevoeld mbt hetgeen ik voor belde. Een klein probleempje (maar wel vervelend) van een afgebroken tand werd snel verholpen. Ik heb de rest van de dag meermaals gezegd zo ontzettend blij te zijn dat mijn tand gerepareerd was.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne en nette praktijk met vriendelijke medewerkers.

Kwam voor halfjaarlijkse controle, maar had recent ook een afgebroken stukje kies. Was geen probleem, werd meteen verholpen. Ik heb al vele jaren dezelfde arts waar ik erg tevreden over ben: zakelijk, professioneel en vakkundig.

Ik ben goed geholpen

Het is nooit leuk als je naar de tandarts moet vandaar 4 sterren. Stuk van kies afgebroken, erg goed geholpen door tandarts Mertens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak liep volgens planning met goede uitleg en tips.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnloos kies laten trekken.

Positief

Goed en snel behandeld

Snel en prima geholpen

Goed en vakkundig

Professioneel

Ik heb altijd een dubbele afspraak. Ik heb nu een deskundig en aimabel tandhygienist met wie ik vooraf een kort praatje kan maken over zijn land van herkomst (respect!) en ik heb in mevrouw Mertens een hele fijne en goed uitleggende tandarts.

Buitengewoon goed geholpen

IK wordt heel goed geholpen en behandeld

Vriendelijk

Zorgvuldig

De behandeling was fijn

De behandeling bij mondhygiëniste Christel was een fijne ervaring. Alles werd uitgelegd wat er gedaan ging . Een fijne ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring met de nieuwe mondhygienste is zeer positief. Ze is doet rustig aan met het nakijken en gaat ook rustig te werk De tandarts idem dito

Gewoon goed.

Niet te lang wachten. Vriendelijk en bekwaam personeel.

prettig

heel kundig en vriendelijk

Altijd goed

altijd in orde

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en verder een prima behandeling!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede kundige vriendelijke service!

Goede kundige vriendelijke behandeling!

Duinstraat 6

4921 EA Made

Over Samenwerkende Tandartsen Made

Bij Samenwerkende Tandartsen Made komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de duinstraat nabij het centrum van Made. De tandartspraktijk heeft 6 ruim ingerichte behandelkamers. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons ook terecht voor implantologie en orthodontie. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.