Goede behandeling en meedenkend

Behandeling is goed. De praktijk bereiken is nagenoeg onmogelijl zonder 15 min te wachren en afspraken worden 50% van de keren verzet door de praktijk

Top mondhygiëniste

Linsey is echt een geweldige mondhygiëniste. Ze is heel zorgvuldig, legt alles duidelijk uit en werkt zo zachtaardig dat je bij wijze van spreken in slaap zou kunnen vallen van ontspanning. En: ze is ook nog eens bijzonder aardig.

Fijne tandarts

Je wordt heel erg op je gemak gesteld. Vertellen precies wat ze gaan doen bij elke handeling. Laatst 2 nieuwe vullingen zonder verdoving en het heeft totaal geen pijn gedaan. Het gaat gewoon heel secuur.

Fantastisch geholpen

Nieuw frame laten maken en prefect afgehandeld door Olleke en assistente Wendy Even tussen haakjes Olleke gefeliciteerd met je 40 jaar jubileum

Prettig geholpen

Ik heb niet langhoeven wachten en ben prettig geholpen.

Deskundig, vriendelijk

Aandacht voor het welbevinden van de patiënt. De sfeer in de wachtkamers zou iets minder stemmig/bedrukt mogen. Verder alle lof.

Vriendelijk en competent

Zowel de tandarts als de assistente zijn echt vakkundig en professioneel, maar vergeten zeker niet om vriendelijk en empathisch te zijn. Fijne ervaring als je in de tandartsstoel ligt. Ze denken ook echt met je mee over bijvoorbeeld het voorkomen van erosie/gaatjes in de toekomst. Zeker aan te raden!

Vriendelijk geholpen.

Ben zeer tevreden

Nog nooit met klachten de deur uitgegaan.

Vertrouwd

Heel tevreden

Goede deskundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Steeds onpersoonlijker, maar technisch goed.

Vriendelijk personeel. Goede nieuwe mondhygiëniste. Uitstekende al jarenlange naar grote tevredenheid dezelfde tandarts. Door de grootte van de praktijk wordt het steeds onpersoonlijker, hetgeen ik als negatief ervaar.

Fijne behandeling.

Ik lig daar niet alleen als patiënt maar ook als mens.

Slecht

Willen alleen doen wat jullie zelf willen bijna dwingend. Luisteren niet naar wat patiënt wil. Gewoon geldklopperij

Professionele en betrokken medewerkers

Mijn ervaring met deze praktijk is zeer goed. Wij wonen 50 km van Nijmegen, maar hebben het er graag voor over om hier naar toe te rijden

Zeer goed.

Uitstekende mondhygiëniste.

Snelle service, persoonlijk en secuur

Snelle service, persoonlijk en secuur

Uitstekend.

Zeer deskundige mondhygiëniste. Goede uitleg van de werkzaamheden tijdens behandeling. Ik ben in deze praktijk alleen onder behandeling van Linsey van Duren. Tandarts elders.

Heel goed en rustig

Fijne mondhygiënist zeer rustig en professioneel, op tijd en niet pijnlijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

mijn tandarts is heel service gericht en empathisch

Twee weken voor mijn vertrek voor een langere vakantie, kon ik met spoed terecht om een probleem met mijn tanden op te lossen.

snel, vriendelijk en vakkundig

Vulling afgebroken. Dezelfde dag ng vriendelijk en vakkundig geholpen.

Duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Klantvriendelijk en kwalitatief goed. Dat geldt zowel voor de tandarts als de mondhygieniste,

Deskundige en correcte hulp

Reeds lang bij deze praktijk. Tevreden.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.