Uitstekende behandeling in minder goede omgeving

Mv Rachel vd Ven gaf een van mijn kiezen een geweldige behandeling: oude kroon van porcelijn op moeilijk te verwijderen metaal eraf. Daarna goede schoonmaak van de 3 kanalen. Chronische pijn lijkt weg te gaan. Omgeving. In receptiekamer was de lucht versheid ver onder de maat. De airco zou iets harder kunnen werken, lijkt me. In de behandelkamer was de lucht kwaliteit wel uitstekend. Verder is de muziek die op staat erg vervelend. Mijn keuze zou zijn klassieke muziek. Om ook andere smaken tegemoet te komen kun je denken aan licht klassieke muziek. Henk Barendregt

Geen opmerkingen

Geen fijne ervaring

Bij de mondhygiëniste (weer een nieuwe) had ik geen fijne ervaring. Ze heeft niet meer dan 3 woorden gezegd. Stelt je niet op je gemak. En bij haar was de behandeling erg gevoelig. Bij de vorige mondhygiëniste had ik dat helemaal niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

vriendelijk goede uitleg verstand van zaken

correct geholpen, dit geldt eveneens voor W.T.J.M. van Delden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn contact en prettige behandeling.

Prettige communicatie. Er wordt duidelijk overlegd over de behandeling Ook fijn dat je in de spiegel de behandeling kunt volgen. Jammer dat de tandarts binnenkort weggaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

behandeling prima. Dank zij Christine heb ik mijn gebit zolang kunnen behouden. Persoonlijke benadering zeer prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voorzichtig en grondig gaan ze te werk.

Een superfijne tandarts die grondig is, goede uitleg geeft indien gevraagd en ook voorzichtig te werk gaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Anne is een buitengewoon goede mondhygiëniste

Ze hakt niet in mijn tandvlees en slaagt erin zo min mogelijk ongemak te veroorzaken. Helaas staat haar naam niet in het lijstje hieronder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer prettig en professioneel geholpen

Raquel heeft mijn ontsteking uitstekend behandeld!

Wel Oke

Vriendelijk

Heel goed!

Ze nemen de tijd voor je en behandelen je met respect. Of je nou bang bent of niet.

Keurig geholpen

De tandarts en assistente waren vriendelijk en hebben mij goed geholpen. Geen klachten tijdens de behandeling en de behandeling ging ook vlot. Het enige nadeel was dat ik om hal 10 de afspraak had gepland en die ongeveer een kwartier later pas kon aanvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen, duidelijke advisering.

Snel geholpen, duidelijke advisering.

zie volgende veld

Een andere tandarts omdat Rody weg is gegaan. Is toch weer ff wennen voor mevr. Nu NiKola, komt aardig over ,iets hardhandiger dan Rody dat wel! Verder goed bevallen. Namens mevr. J.E.M.Gijsbers moest ik dit doorgeven. Mantelzorger B.Geurts

mooie praktijk

Vrolijk en bekwaam

Erg prettig Vriendelijk ontvangen Goede behandeling

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aan een ieder die het mocht willen weten : Dank zij Cristine kan ik weer alles eten

Heel realexed.

Deskundig, vriendelijk

Ik word altijd prima geholpen, deskundig en vriendelijk.

Fijne behandeling

Prettige ontvangst.

Duidelijke uitleg.

Goede behandeling

Goede communicatie

Uitstekend geholpen

Ben snel en uitstekend geholpen , al heb ik een "bloedhekel" aan tandartsen .

Onpersoonlijk

Weinig tijd.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.