Beetje ondaardige tandarts

Kwam voor mijn tand die ligt was verschoven, kon uiteindelijk zonder enige antwoord na 2 minuten weer naar huis. Ook vond ik de manier dat mijn tandarts reageerde op het probleem beetje raar. Vrij onaardige toon. Ook leek hij geirriteerd. Vond het geen fijne ervaring.

prima behandeld

de behandelingen waren prima en een compliment wat ze voor me gedaan hebben na een valpartij onderweg

Heel goed.

3 vullingen vervangen in 2 afspraken. Weinig tot geen last ervan gehad.

Een nieuwe mondhygiëniste

Een nieuwe mondhygiëniste ( Anne ) Deed het goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen naar smorgens bellen en daarna probleem snel verholpen

Vriendelijk deskundig

Vriendelijke ontvangst goed en snel geholpen top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb vertrouwen in wat hij doet.

Prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel en keurig op tijd

ik ben prima geholpen

en ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wennen aan een voor mij nieuwe mondhygiëniste

Ze was wel erg rap klaar. Binnen 20 minuten. Normaal 40 minuten. Mbt de volgende vraag aanbeveling??? Ik wil t nog even aanzien.

5 minuten binnen geweest

Ik kom binnen, ga zitten, tandarts kijkt in m'n mond paar minuten, overlegt met collega paar minuten en ik kon weer gaan. Toegevoegde waarde van consult: 0

Voelt prima

Prima tandarts die zorg heeft over je gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op het altijd weer wachten, perfect.

Ondanks dat ik een tijd heb afgesproken, blijkt het tot nu toe altijd uit te lopen. Hierdoor is het altijd weer wachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De mail kan beter, medewerkers doen wat er van hen verwacht wordt.

Prima dat er een dag voor de afspraak een herinneringsmail komt. Ik mis de namen van de medewerkers die gaan behandelen!

Prima geholpen

Prima geholpen door mondhygiëniste en tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Had gebroken kies die in de controle is gemaakt zodat ik niet hoef terug te komen.

uitstekend

Grondig onderzoek, behulpzaam advies, prettige sfeer.

Fijn

Vriendelijk en fijn behandeld word goed na de patiënt geluisterd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel door de Mondhygieniste, Anne, en ook door Olleke ben ik zeer kundig en prettig geholpen.

Anne de Mondhygieniste, heeft mij ook nog verteld over voedsel wat je eet en dranken welke invloed dat op het gebit kan hebben. Olleke, de Tandarts, heeft mij wederom goed advies gegeven over latere vervolgstappen om op termijn mijn gebit op te knappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Elk onderdeel van het bezoek was prima

Prima geholpen

Ervaren mondhygiënist, prettig in de omgang en goed in zijn werk. Niet hardhandig, wel grondig

Probleem prima opgelost

Ondanks volle agenda en tekort aan tandartsen toch nog een plekje voor behandeling kunnen bemachtigen.

proffessioneel

Fijne behandeling Joep stelt je op je gemak en dat valt niet mee bij z on angsthaas als ik.

snel en vakkundig geholpen

na een fietsongeval een aantal voortanden moeten herstellen. Goede service, vriendelijke medewerkers, vakkundig geholpen. Ook na de behandeling paar keer op controle om te zien of het allemaal in orde bleef. Heel fijn dat ik direct de dag na het ongeval al terecht kon.

De kroon voorbereiden

Op zaterdag ochtend vroeg naar de tandarts voor de kroon. Was wat gespannen. Gelukkig viel het mee. Hoop dat het verder net zo vlot verloopt

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.