prettig

Invoelen mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deze afspraak had ik voor het eerst een nieuwe mondhygiëniste en een nieuwe tandarts. Het is mij goed bevallen

Prima geholpen

Nadat ik door omstandigheden niet op de afgesproken tijd aanwezig kon zijn is er zonder problemen naar een andere datum gezocht. Ben netjes geholpen en blij met het resultaat. Er was een stukje kies afgebroken en vakkundig verholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, anders bleef ik hier niet.

Netjes geholpen, alleen jammer dat er een radio aan staat, waardoor een gesprek tijdens de stoelbehandeling niet te volgen is. Er volgt later wel een samenvatting, dat wel.

Snel terecht met pijnklachten

Ik had last van gevoelige tanden en kon dezelfde dag terecht. Ben goed te woord gestaan door de receptioniste en kreeg een hele fijne tandarts.

Voldoende

Wordt netjes behandeld, vind het alleen jammer dat mijn eigen tandarts overgaat naar en andere praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Onprettig ervaring na vullen van gaatjes

Ik kies ervoor om verdoving te krijgen voor gaatjes vullen. Maar ik merk nu al paar keer dat nadat mijn gaatjes gevuld zijn weken nog last heb van de gevulde gaatjes. Ik hoef alleen maar water te drinken en het is gevoelig ongeacht koud of warm. Voordat ik de gaatjes vul heb ik nergens last van, ik merk vooral nadat ik de tandarts heb bezocht meer last ervaar.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Persoonlijke en deskundige aandacht

Er was aandacht voor mijn gebit, maar ook voor mij als persoon. Ik voelde me zeer welkom en ik waardeerde dat er altijd uitgelegd werd wat er gedaan werd.

Prima geholpen

Altijd fijn geholpen bij olleke

top praktijk

goede ervaring afspraak en afhandeling

Ik was 6 jaar bij jullie het is nog steeds goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Niet lang hoeven te wachten. Behandeling ging ook vlot. Nam ook nog tijd om suggesties voor verbeteren petsen te laten zien. Prima. De reden dat ik toch jullie niet snel zal aanbevelen bij anderen is dat ik de praktijk als zeer grootschalig ervaar. Dat uit zich soms in zeer lange wachttijden bij telefonisch contact en het regelmatig verzetten/afzeggen van afspraken. In dit geval geurde dat tweemaal. En laatst toen ik om opheldering voor een onduidelijke afspraak vroeg minstens 25 in de wachtrij gestaan.

Zeer vakkundige tandarts

Joep was al een geweldige tandarts voor mij, maar na zijn vertrek ben ik nu bij Valerie. Wat een topper!!. Mijn tanden hebben er nog nooit zo gaaf uitgezien. Zij voelt echt aan wat een patiënt wil. Terwijl ik zelf niet door had dat er "iets" veel mooier kon uitzien door wat aanpassingen.. Ik heb parodontose. Maar niemand die het ziet. Klasse!!

Super tandverzorging

SUPER

Super lief

Tandarts en assistente waren er aardig en stelde me gerust ben blij dat ik voor deze praktijk heb gekozen mijn dochter was al patiënt daardoor zijn ik en me man ook daar heen gegaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Direct zelfde dag,Tand-breuk gerepareerd Toppie.

Stuk van boven kies afgebroken en belde gelijk Tandarts om 9.30 u en kon ''s middags al om 15.40 u terecht. Stuk is er perfect op kies terug geplaatst ( geplakt ) en klaar. Super snel en altijd zeer Klantvriendelijk en behulpzaam en uitleg e.d. Ja Ja, en voordat ik de kamer van Tandarts verlaten wilde, vroeg ik de Beeldschone Tand-Arts Assistente of ik heel even in Haar ogen mocht kijken en Ja hoor het klopt inderdaad. ,, Het is altijd Lente in de mooie ogen van de Tand-Arts Assistente,, !!! Samenwerkende Tand-Artsen Nijmegen Héél héél Hartelijk Bedankt. Vr.gr Ron Goossens, Groesbeek

Kundig en snel

Ik ben zeer tevreden over haar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Beste Olleke en medewerkers, Het was een fijne ervaring om bij een deskundige Olleke, mijn gebit te laten maken. Ik ben er erg blij mee. Zeer tevreden en mooi. Toen het na een paar weken klaar was, zat het perfect. Na een week nog 1 x `n nazorg en een kleine aanpassing en alles is prima. Dankjewel, Jennie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk, Heel goed, vriendelijk en direct geholpen

Het was gelijk duidelijk voor mij wat er aan de hand was wat de beste oplossing was. Ik ben heel goed, vriendelijk en direct geholpen.

Vriendelijk personeel

Altijd vlotte behandeling

Aandacht en vriendelijk

Ik kan nog niet een oordeel geven want ik heb nog geen behandeling gehad ,maar heb er wel vertrouwen in .Zoals afgesproken heb ik een behandelplan ontvangen wat me optimisties stemt.

Tandarts heb ik 1 minuut gezien/gesproken

Eerst 20 minuten behandeld door preventie medewerker. Een week later nog steeds veel last van tandvlees door ‘hardhandige’ behandeling. Tandarts heb ik 1 minuut gezien. Moest zelf vragen of het klopte dat hij per 1-9 weg gaat en hoe het werkt met opvolging.

Ben pas 2x geweest

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hartelijke en vriendelijke assistente en tandarts

Hoewel tandartsbezoek niet tot mijn favoriete bezigheden behoort, ga ik zonder nervositeit naar Olleke en haar assistente, omdat zij niet alleen vriendelijk maar ook zeer kundig Ijn!!!

Goede tandarts

Fijn contact

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.