Goed, snel, vriendelijk geholpen

Blij dat ik destijds veranderd ben van tandarts.

Prettig

Zeer bekwame, aardige en betrokken tandarts.

heel goed

Altijd even vragen hoe het met je gezondheid gaat. Attent en met zorg helpen.

deskundig en vriendelijk

Terzake en correct

Prima behandelingen, alleen jammer dat een gecombineerde afspraak met mondhygiëniste en tandarts moeilijk is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd professionele en vriendelijke behandeling.

De sfeer in de praktijk is altijd prettig. De medewerkers zijn behulpzaam, vriendelijk en geduldig. De kwaliteit is al jaren top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak op tijd en vriendelijke bejegening

Positief

heel goed

heel goed, kundig, vriendelijk en ook met aandacht voor de client

Uistekend.

De diagnose snel gesteld. Van de pijn af geholpen. En atond binnen tien minuten weer buite. Anderhalve week geleden ook uitstekend geholpen bij trekken van verstandskies

Vriendelijke bejegening

Halfjaarlijkse controle naar tevredenheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle behandeling op afgesproken tijd.

Zie hierboven

Een hele prettige sfeer.

Een zeer kundige praktijk.

Prettig, snel, deskundig

Altijd keurig op tijd

Het was goed

Was heel fijn

Professioneel en betrouwbaar

Na jaren niet naar de tandarts te zijn geweest trof ik een fijne tandarts aan die mij kon geruststellen en duidelijk mee nam in de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Echt tevreden over deze behandelingen

Ben heel tevreden geweest over de behandeling, de tijd heeft zei goed benut zo moet het ook bedankt . Ik ben weer tevreden over mijn mondhygiënische

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professionele en vriendelijke benadering in alle geledingen van de organisatie!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en secuur behandeld

Heel rustig, vertrouwd, kundig en secuur behandeld Er word tijd genomen voor de behandeling.

Heel goede

Fedde is een uitstekende tandarts.

Meedenkend

Word altijd heel prettig geholpen door Senka Papric

Vakkundig en klantgericht

Snelle afspraak

Heel fijn dat de afspraak op tijd was. Vaak loopt het uit en komen andere afspraken in de knel.

Perfecte service en adviezen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd uitstekend bij Senka Papric!

Altijd uitstekend bij Senka Papric!

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.