Wordt altijd goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was 10 min te laat maar er werd op mij gewacht.

Fijn dat ik geholpen werd ondanks dat ik te laat was. Een grote bron van frustratie is de lange wachttijd aan de telefoon. Smorgens heb ik 35 min moeten wachten. Smiddag om door te geven dat ik in de file stond, 25 min., inmiddels was ik toen al gearriveerd.

Gewoon goed

Was altijd bang voor bezoek aan tandarts, nu niet meer.

Ruim voldoende

Tevreden over de behandeling. Tweede afspraak was niet op tijd maar te laat.

Prettig

Prettig

Prima zorg

Prima zorg, wat meer aandacht voor de afspraak tijd. Ben nog nooit op tijd geholpen...echt een verbeterpunt.

Prettig geholpen

Ik ben geholpen door een prettig persoon. De praktijk is erg sober, verdient wel een opknapbeurt. De afstand is ongeveer een uur rijden, vind ik behoorlijk ver. Degene die mij geholpen heeft kwam te laat binnen waardoor ik nog langer moest wachten.

Vriendelijke, efficient ,zorgzaam, betrouwbaar, en snel. Dank jullie wel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ervaring in alle opzichten en ook nog oprecht inlevend!

Een heel fijne behandelaar en assistent welke oog hebben voor de gehele mens achter de cliënt.

Super fijne ervaring!

Betreft Tandarts Jeske. Echt een fijne evaring. Ik vond de balans tussen een professionele en ontspannen houding van de tandarts heel erg prettig. Ze behield het oogcontact, iets wat ik zelf erg waardeer tijdens controles (dat gaf mij rust en duidelijkheid).

Snel en prettig geholpen

Wat een fijne ervaring, snel een afspraak, op tijd gestart met de behandeling, hele prettige en vlotte manier van doen, en mijn tand is weer netjes voor de vakantie heel. Thanks!

Snelle behandeling

Kon gelukkig snel geholpen worden en de tandarts heeft mij helemaal gerustgesteld.

Tandsteen verwijderen ging hardhandig

Er werd vlot en adequaat gehandeld door de tandarts. Ik vond het tandsteen verwijderen alleen vervelend en hardhandig. Dat ben ik niet zo gewend van vorige mondhygiënisten.

Fijne uitleg

Goede uitleg

Ik ben heel tevreden.

Lotte de mondhygieniste heeft mijn tanden nauwkeurig verzorgd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer zorgvuldig en kundig.

Altijd bereid om snel te behandelen!

vriendelijk, meedenkend, geruststellend

ik ben heel tevreden; er wordt meegedacht met een vervolgtraject, maar niets opgedrongen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts, ontvangst verdient nog wat aandacht.

Ik kom hier al lang en tot nu toe grotendeels zeer tevreden. De ontvangst is nu echter wat veranderd door met een scherm te gaan werken. Maar dat laat nog wat te wensen over qua duidelijkheid. Ik meldde me daarom bij de receptie, maar daar zitten ze overduidelijk niet echt te wachten op menselijk contact. Zo'n strenge "naam?', 'geboortedatum?" past meer bij een Russische grensovergang dan bij een Nederlandse tandartspraktijk. Dat vind ik jammer. De tandarts is voor mij geen supermarkt waar ik dagelijks kom. Dat betekent dat een nieuwe manier van aanmelden even wennen is. Een receptie kan en moet daar rekening mee houden. Bovendien is klantgerichtheid aan de receptie een visitekaartje dat je dagelijks 100'en keren afgeeft. Zorg dat dat goed geregeld is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een minpuntje. Afspraak plannen voor januari ging niet. De rest prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word er altijd vriendelijk geholpen en behandeld

Inde periode van mijn ziekte is het geen probleem om een afspraak af te zeggen En een nieuwe te plannen wat ik heel prettig vind

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Valerie is een fantastische tandarts.

Heb heel veel vertrouwen in haar. En geeft heel erg goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Totale mondzorg onder een dak!

Vakkundige uitstraling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Al meer dan 30 jaar tevreden!

Super fijne praktijk waar ons gezin altijd goed geholpen wordt. En onze huidige tandarts Olleke is echt fantastisch. Zeker als je kinderen hebt.

Christine is altijd goed

Gewoon goed

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.