Consult en behandeling is prima verlopen

Wel een wat langere wachttijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts leuke en vriendelijke medewerkers

Werd goed uitgelegd wat ze gingen doen en was van mijn klachten af gelukkig

Top tandarts!

Heel vriendelijk en kundig

Ervaring, sympathiek, vriendelijk en respectvol

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring met de behandeling

Prettig te ervaren dat er met belangstelling voor je persoon gewerkt wordt. En vakkundig en geduldig behandeld wordt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer professioneel en zeer klantvriendelijk

Deze mondhygiëniste heeft een sympathieke uitstraling. Ze vertelt ook altijd wat ze gaat doen.

Tevreden

Vriendelijk tandarts

vriendelijk en bewkaam

zie boven

Vriendelijk

Vriendelijk, op tijd, goed advies

Professioneel

Keurig op tijd. Vriendelijk en klantgericht. Communicatie ook goed.

Fijne tandarts

Zeer op gemak stellend, weet wat hij doet en heeft overal een oplossing voor.. top tandarts.

Super fijn geholpen

Super vriendelijk personeel Mensen die er vers(tand) van hebben

Goede service!

Kundige behandeling!

Nieuwe mondhygiëniste supergoed

Anne werkt heel secuur en grondig, waardoor ik voortaan mijn afspraken bij haar laat inplannen.

Uitstekend!

Zoals altijd, al jaren, zeer tevreden, meer dan dat!

zeer goed

Zeer goed, vriendelijk, rustig en netjes (ook de assistent en de balie).

Prettige behandeling

Ik vind de behandeling natuurlijk niet altijd een pretje, maar ik ben heel tevreden over de benadering en het geduld van de behandelaar!

heel tevreden

deze tandtechnieker is een vakman! de vorige ( Bas) was een prutser!! hij was wel zo slim om de rekening naar het de VGZ te sturen voor hij wegging. terwijl mijn bovengebit voor geen kant pasten. deze man heeft mij een offerte gestuurd van door hem gemaakte onder prothese, deze betaal ik van zelfsprekend maar voor het herstel wat hij gedaan heeft niet !! dat geld gaan jullie maar retour halen bij Bas. met vriendelijk groet, Theo van Brenk 05-05-1958

Vakkundig

Ze neemt tijd voor me en geeft uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige ontvangst en kundige behandeling.

Duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren en waarom. Moeite met de kosten.

Duidelijkheid

Ik was 2 minuten in de stoel en weer weg

Zorgvuldige controle

Zorgvuldige controle. Prettige sfeer.

niet van toepassing

Goede dienstverlening

Zie boven

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.