Voor de eerste keer door Esther prima geholpen.

Na jarenlange ervaring met Karin, was het even afwachten met een andere, voor mij nieuwe, .tand verzorger. De behandeling was prima.

Super mondhygiëniste

Linsey is een zeer betrokken en zorgvuldige mondhygiëniste. En ook nog eens vrolijk en gezellig. Topper!

Prettig geholpen, goede adviezen

Korte wachttijd deze keer, fijn meegekeken in mijn klachten en daarop goed advies gegeven.

Top als altijd...

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Iedere keer weer spanning maar eenmaal in de stoel en na een praatje gaat het wel weer. Top!

adequaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Éindelijk een tandarts, waarbij ik me op m'n gemak voel!

Voor zolang in me kan heúgen, al een MEGA trauma aan 'de tandarts' , dankzij heel erg veel slechte en nare ervaringen bij zeer veel verschillende praktijken in heel Nederland.. Dus, hield ik mijn hart weer vast, na inschrijving bij recente verhuizing.. Maar ècht top! Ik zou toch zowat zeggen dat ik hier lètterlijk van mijn trauma kan gaan genezen! Goeie tandartsen bestaan dus wel degelijk!

Redelijk

Redelijk te woord gestaan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima zorg en prettige uitleg

Mondhygiëniste erg prettig, zorgvuldig en goede uitleg. Tandarts hoeft daarna niet veel meer te doen. Wel jammer dat mijn tandarts niet aangaf bij het afscheid nemen dat hij over een half jaar niet meer op deze locatie zou werken. Dit vernam ik bij pas bij het maken van een controle afspraak.

Helpful and professional

I had my first visit with the dentist and staff there. Very helpful, would definitely recommend.

• Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about our practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 9
  • May we contact you about your review? No

Werd snel geholpen bij herstel van vulling voortand.

Voor de zoveelste keer gebruikte ik mijn gebit als gereedschap en brak de eerder geplaatste vulling. De tandarts dacht mee en dwong me a.h.w. tot meer voorzichtigheid door geen dikke vulling maar juist zo min mogelijk herstel. Zo moet ik denken voor doen om mijm gebit te sparen!

Slecht ervaring

Ik was bij de tandarts en ging snel gekeken zonder actie. Alleen naar ander mondhygiene gestuurd.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Ik ben zeer tevreden

De assistenten was vriendelijk en kwam tegemoet aan mijn wens voor schoonmaken met een haak. Daardoor bijna niets gevoeld van de handelingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijk, informatief, behandeling prima. TOP

Super vriendelijk, informatief, behandeling prima. ToP

vriendelijk , en meedenkend geholpen

Door mijn beroep als kapitein / ondernemer in de internationale binnenvaart , heb ik buiten het afspraken bureau van jullie een goede meedenkende tandarts , heeft gelukkig ook nog de mondhygiënist geregeld op dezelfde dag . Zeer dankbaar hiervoor , omdat ik ook van een goed en gezond gebit hou .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vakkundig geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn overleg. Goede informatie.

Ik kwam met wat vragen en die zijn naar wens beantwoord. Verder geen behandeling gehad, alleen controle.

Kundig

Altijd goed!

Goede snelle service

Goed en snel behandelt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

“Prima” - er is echter onvoldoende naar mij geluisterd

Over de behandeling ben ik tevreden - niets op aan te merken. Tandarts is prettig in contact máár heeft niet echt naar mij geluisterd. Weinig shared decision making en nogal dwingend advies.. Achteraf vervelende na-smaak aan het advies over gehouden.

Een goede ervaring

Nauwkeurige controle van gebit Uitstekende communicatie Adviezen

Niets aan toe te voegen

Snel en deskundig

Ik ben nog dezelfde dag van mijn kiespijn af geholpen. Erg blij mee! Het zijn allemaal zeer deskundige specialisten die luisteren naar jouw wensen. In overleg wordt er dan een behandelplan bepaald. Ze hebben alle expertise zelf in huis, dus je wordt niet van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan me geen betere praktijk voorstellen!

een fijne tandarts

Geen ego of bla bla, gewoon een goed team die dat doet wat verwacht wordt. 4 sterren omdat er altijd iets wat te verbeteren is ;-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede duidelijke uitleg over behandeling

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.