Zoals altijd goed en op tijd behandeld

OK

Geen commentaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd.

Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd.

prima rustige behandeling

Naar de tandarts gaan is nooit leuk maar een rustige benaderen en dat er geen bijzonderheden zijn is erg prettig.

Positieve sfeer en omgang

Positieve sfeer en bejegening Goede kwaliteit tandzorg

Snelle behandeling, vriendelijk personeel

Prima geholpen.

Vakkundig en netjes op tijd geholpen door mondhygiëniste en de tandarts.

Heel fijne tandarts

De mensen die er werken zijn deskundig en heel aardig. Ook voor kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandeling prima, wachttijd te lang

40 minuten na mijn afspraak werd ik opgeroepen. Waarom is dat toch? Te strak plannen? Is de consument niet belangrijk meer. Ik weet het, niemand kan er wat aan doen, maar het klopt niet. Mijn controle was weer prima, met 5 minuten weer buiten.

Alles word goed uitgelegd

Blij

Werd snel geholpen. Super dat ik de plaats in kon nemen van patiënt die afgezegd had.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd aardig en betrokken, en goede kwaliteit zorg.

Altijd leuk. Fijn ontvangst, en de tandheelkundigen zijn altijd positief, zorgzaam en betrokken!

Helemaal goed

Top! ,goed en aardig tandarts.bedankt Rody.

Gaat wel

Eerst werden je tanden altijd gepolijst maar tegenwoordig helemaal niet meer,dat vind ik toch een beetje jammer.

Constante goede service

Prettige en constante goede service bij alle tandartsbezoeken (en mondhygiënist)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

werd accuraat en deskundig geholpen !

afspraak was op tijd en werd zeer goed geholpen !

goede service en kennis

goede service en kennis

Fijne "alles-in-een" praktijk.

Ik vind het heel prettig dat zowel de mondhygiëniste, tandarts, als de kaakchirurg in het pand zitten. Ik word altijd vriendelijk, professioneel en snel geholpen.

Prima geholpen

Altijd goed geholpen en makkelijk een afspraak te maken, ook in de avond.

Praktijk verslonst

Het is duidelijk dat de praktijk achteruit gaat. Bij aankomst al staan er 2 containers op de plaatsen waar fietsen gestald moeten worden. Dit is normaal al zeer beperkt nú praktisch onmogelijk. Verder valt het op dat er veel zwerfvuil ligt. Niet representatief voor de praktijk. Het is druk! Alle stoelen zijn bezet en de temperatuur in de wachtruimte is on aangenaam hoog. Ik werd geholpen door een (voor mij) nieuwe mondhygiëniste. Vriendelijk en deed haar werk netjes.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Zeer prettige tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben tevreden over deze tandarts.

Bij het binnen roepen viel me op dat deze tandarts zichzelf niet voorstelde. Hij had wel een naamplaatje op. Hij praatte en handelde snel en kan me voorstellen, dat ouderen hem niet zo snel kunnen volgen. Ik gelukkig wel! Hij legde alles goed uit en was vriendelijk aanwezig.

Verademing

Het was een verademing de eerste keer bij Linsey. Ging met een fris en goed gevoel naar buiten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke zorg met alle geduld

Prettig

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.