Primav

Prima geholpen na een acuut probleem, stukje kies af gebeten

prettig

deskundige hulp

Leuk

Leuk en goed

Positief

Het was heel positief , ze zijn erg vriendelijk en leggen alles goed uit wat ze gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en precies op tijd geholpen

Ik werd precies op tijd geholpen. Goed overleg met de tandarts over mijn gebit

Gewoon goed.

Gerrion is een topper !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Denkt goed mee en legt alles goed uit

Ze is erg zorgvuldig en legt uit wat ze gaat doen. Ook denkt ze goed mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende ontvangst zelfs met humor een geruststelling voor de cliënten met vrees voor de tandarts

Een heel menselijke ontvangst zelfs met humor, gerichte vraagstelling, zijn zeer begripvol en een professionele aanpak als een behandeling moet worden uitgevoerd!

Behandeling bij mondhygiëniste

Mijn mondhygiëniste Christine werd vervangen door Noa. Ik werd door haar heel erg goed behandeld. Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig bezoek aan de mondhygieniste en tandarts

Bij binnenkomst werd in begroet door decreceptioniste. Na mijn oproep stelde de mondhygieniste zich aan mij voor. Vroeg wat zij voor mij kon betekenen. Of ik klachten had en gaf uitleg wat ze alvorens ging behandelen ging doen. Foto s gemaakt waarvoor uitleg gekregen. De tandarts gaf mij na binnenkomst een hand (met handschoen) aan. Deed zijn controle. En ik weer tevreden naar huid

Fijne tandarts

Fantastische praktijk

Ik moet er 35 km voor rijden om bij mijn tandarts en of mondhygiëniste te komen, maar heb het er zeker voor over. Fantastische praktijk waar tandartsen, kaakchirurgie en mondhygiënist onder één dak zitten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig en vakkundig als altijd.

Laatste was Olleke, voor controle, maar eerder was ik behandeld door assistente EL. Esther Lansink ?

Geweldige tandarts

Zeer kundig

Uitstekende behandeling

Ik ben op aanvraag bij Anne de mondhygeniste terecht gekomen een dag voor de start van mijn chemokuur. De mondhygeniste heeft mij op deze dag twee keer behandeld. Eerst een nulmeting van de conditie van mijn gebit en vervolgens uitgebreid en grondig mijn gebit gereinigd. Ik ben haar dankbaar. Over 3 maanden is er een vervolgafspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygiëniste Christine is zeer professioneel op een aangename manier. Ze stelt me gerust, informeert me goed en denkt mee en vooruit. Bij haar zie ik niet op tegen een bezoekje aan de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben ontevreden over de behandeling door de mindhygieniste

Zonder overleg andere mondhygieniste. Deze drong enorm haar eigen verhaal op; informatie die ik al wist. Luisterde slecht. Overviel mij door onverwacht een elektrische tandenborstel in mijn mond aan te zetten, terwijl ik aangegeven had er geen te gebruiken omdat ik dat verschrikkelijk vind. Ik schrok daar echt van. Zij was ruw met haar behandeling. De afzuiging zat twee keer zo diep dat ik benauwd werd. Ook gaf zij aan de behandeling niet af te kunnen maken, vanwege alle uitleg ( die ik niet nodig had)Na mijn protest bleek het ineens wel te kunnen. Ook was het volgens haar nodig om een extra afspraak te maken voor een uitgebreide analyse van de diepte van de pockets. Ik voelde dat dit nogal werd opgedrongen, met allerlei doemscenario’s. Waarbij ik me ervan bewust ben dat er problemen zijn rond de wijze waarop ik mijn tanden onderhoud. Daar zijn redenen voor. Het is bijzonder onaangenaam om dat steeds weer te moeten uitleggen.

Zeer goede tandarts

Zeer goed geholpen weer door mvr. Papric!

Zoals altijd prima geholpen

Slechts 10 minuten later dan ingepland aan de beurt, waar de tandarts zich ook nog erg schuldig over voelde. Goede uitleg bij de behandeling en fijne sfeer waardoor ik me minder zenuwachtig voelde.

Deskundig, vriendelijk

Senka is echt een geweldige tandarts, altijd geïnteresseerd en heel vriendelijk.

een positieve ervaring

wij zijn tevreden met onze tandarts

Good

Goed geholpen zorgvol

Goede behandeling

Tandarts bezoek was goed. Goed uitgelegd en gaatje goed gevuld.

Doeltreffend!

Doeltreffende behandeling en benadering. Uitleg bij de handelingen is verhelderend en geruststellend.

Prima bezoek controle

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.