Fijn contact. Goede behandeling en duidelijke uitleg. Zeer tevreden.

Fijn geholpen

Nvt

Ok

Ok

Prima!

Alles prima. Maar wel saaie wachtkamer. Geen boekje te bekennen.

Goede afstemming en vakkundig

Mijn vraag wordt vertaald naar wat zinvol is; geen overbodige behandelingen. Tevreden over uitvoering en persoonlijke benadering.

Veel empathie ondervonden

Er moet heel wat gaan gebeuren in mijn gebit. Ik ben daar erg van geschrokken. De angst dat ik zonder tanden kom te zitten zit er goed in. Ik had dit allemaal nooit verwacht. Aan de vriendelijkheid van het personeel zal het niet liggen……..ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen. Mevr. Van den Boom was zeer empathisch en heeft een stuk angst weggenomen.

Heel fijn

Ik was al 7 jaar niet geweest, door mij angst. Door de fijne behandeling ga ik nu iets minder gespannen naar de tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel erg goed. Altijd goed behandeld door Rody Arts. Ook door de assistentes. Ik vind het wel heel erg dat Rody stopt bij deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig in het contact en deskundig geholpen

Zie boven

Altijd goed

Goed geholpen en advies voor volgende behandeling aangenomen.

vervelend.

Ik was erg gespannen, want ik heb een schooltandarts trauma, en ik kon een hele preek naar mijn hoofd krijgen over een afspraak die ik had gemist, zonder dat mevrouw wist hoe dit kwam, en daarna nog een preek over het "feit" dat mijn tandvlees bloedde, en dat ik "dus" niet goed zou rageren . Daar klopt niets van , maar ik had het die dag nog niet gedaan. Verder vroeg ik om een kussentje oid voor in mijn nek. Ik heb een versterkte kyfose/lordose , en kan dus niet lang in de gevraagde houding liggen. Dit was ook niet mogelijk bij mevrouw. Iets meer begrip en nuance zou fijn zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

kundig en kwalitatief hoogwaardig gebitsmaterialen

vakkundige behandelingen

Super, net als altijd!

Men is hartelijk in de omgang, legt alles goed uit en is in mijn ogen absoluut vakkundig.

Vriendelijk en rustig

Ik vind een bezoek aan De Tandarts nog net geen uitje :-) Stukje van een voortand afgebroken, dit keer. Rustig verholpen. Blij met goede resultaat.

Vriendelijk, betrokken en professioneel

Ik ervaar mijn tandarts en zijn behandeling als vriendelijk, betrokken en vakkundig (in zoverre ik als niet tandarts dat laatste kan beoordelen uiteraard).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldig aandachtige behandeling en uitleg van de mondhygiëniste, Rody daarna uitstekend als altijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfecte tandarts en heel vriendelijk.

Vriendelijke meedenkende ervaring

Vriendelijk personeel, bereid om in oplossingen mee te denken, fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

meer dan prima, zoals altijd, en zéker bij Olleke!

ook u heel zeker wel herkend!

Kastje naar de muur

Van de tandarts naar de kaachirurg naar de specialist terug gestuurd naar de tandarts. Ruim 300 euro en 2 maanden wachten kwijtgeraakt aan het vinden van een oplossing van mijn afgebroken kroon. Weinig respons op mijn eigen ervaring/inbreng ontvangen. Het trekken van de verstandskies ging zonder problemen en genas snel. Uiteindelijk door mijn tandarts wel met begrip geholpen aan een, matige, vervangende oplossing.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Grondige mondhygiënist, prettig in contact, vertelt telkens wat ze doet

Snel en goed geholpen

Ik werd snel geholpen en volgens mij ging het voorspoedig en pijnloos

Prettige communicatie

Goede uitleg over de stand van zaken.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.