Kundig

Vriendelijk. Netjes kundig

Goede behandeling

Mondhygiëniste werkte efficiënt en zorgvuldig, gaf ook goede uitleg

Vriendelijke medewerkers

Fijne en geduldige medewerkers. Ik had de tijd verkeerd opgeschreven waardoor ik later was, hier werd totaal niet vervelend over gedaan.

Ben duidelijk en adequaat behandeld

Ben duidelijk en adequaat behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met plezier naar de tandarts geweest

goede uitleg en begeleiding

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel, grondig, en fijn in de omgang

Hele fijne aardige tandarts, alles verloopt soepel en wordt fijn uitgelegd. Aandacht voor details op een fijne manier.

Kundige en betrokken mondhygieniste

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts en assistente->rustig, vrolijk en begripvol.

Beide legde goed uit wat er ging gebeuren. Hierdoor kon ik mij iets beter ontspannen.

Deskundig

Deskundig en tijd

Een goede ervaring

Alles ging naar behoren. Ik vond het spannend om mijn kies uit te trekken. Maar ik werd gerust gesteld. Het duurde even maar alles ging goed.

Duidelijk!

Mijn eerste bezoek, wat een verademing in vergelijking met mijn oude tandarts. Op tijd, goede uitleg en duidelijke afspraken!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd geholpen,dat vind ik fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige uitleg / behandeling vooraf.

Zeer blij met deze Tand-Arts & Assistente

Goed zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg van behandeling en heel fijn dat dat, zonder dat ik erom vroeg, advies gegeven wordt over de aankomende kosten en wat dan de beste keuze is voor vervolgbehandeling implantaat/wortelkanaal behandeling.

Proffesioneel

Proffesioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig en precies. Vriendelijk, oog voor de patiënt. Legt alles uit en is to the point.

Het was goed

zeer tevreden

snel behandeld, mooi afgewerkt

Zeer goede behandeling

Goede en adviserende tandarts en mondhygianiste

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Er is met begrip naar mijn opmerking gekeken

Serieus behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurige preek over mijn gebrekkig poetsen

Iets latere afspraak maar keurig gemeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: ik vond dat ik gehoord werd i.v.m mijn klachten t.a.z. van mijn gedeeltelijke bovengebit.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.