Ik word altijd zeer vriendelijk en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed geholpen, goede uitleg, niet lang hoeven wachten

prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Technisch en persoonlijk contact zijn perfect!

Vertrouwen

Goed behandeld. Duidelijke uitleg

Goede en rustige tandarts

Rustige en vriendelijke tandarts die geen onnodig behandelingen uitvoert

Goed en aardig.

Fijn tandartsbezoek

Was mijn eerste keer bij deze praktijk, inschrijving verliep heel soepel en ben door al het personeel ontzettend fijn geholpen. Aanrader!

toppie

Super geholpen

Vriendelijke en goede tandarts

Hele aardige en behulpzame tandarts. Goed geholpen en geïnformeerd door jeske.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring en snel geholpen

Ondanks dat de afspraak eerder keurig werd afgebeld en verplaatst toch snel, adequaat en vriendelijk geholpen. Goed op de hoogte van dossier en ik ervaarde het als een kundige mondhygiënist.

Comfortabel

Comfortabel

Helemaal top!

Ik kon direct terecht en super snel geholpen. Volgende dag nog steeds wat klachten. Even bellen en ik kon weer direct te terecht en wederom snel geholpen. Alleen maar lof!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na controle blijkt door foto’s, dat er diverse dingen gedaan moeten worden

Dit was op eerdere foto’s al zichtbaar, maar was toen niet nodig. Nu naar drie jaar, is het wel nodig! Krijg even een kostenplaatje, bijna 600€!!!! Ze hadden dit in de gaten moeten houden en er een notitie van moeten maken.

vriendelijke en professionele behandeling

De tandarts assistente die mijn gebit reinigde deed dat met veel aandacht en hield op een fijne manier rekening met pijngevoeligheid. Verder kreeg ik van haar en van de tandarts goede uitleg over de te verwachten behandelingen.

Super vriendelijk en geduldig

Vroeger een nare ervaring gehad bij de tandarts, sindsdien erg bang. Bij deze tandarts is dat een stuk minder door zijn geduld en vriendelijkheid.

Schande

Niet cullant naar mij geweest Veel napijn moest dezelfde avond terug Naar een spoedtandarts Snap niet dat als er een andere ding nodig is er toch word gevuld wetend dat t niet helpt of werkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn controle was prettig en mijn vragen over mijn verstandskiezen zijn goed beantwoord

Er waren geen bijzonderheden en de assistent en tandarts waren erg aardig en aanspreekbaar

Vriendelijk en professioneel

Korte wachttijd, modern en professioneel

Zoals ik verwacht

's morgens vulling eruit. Kon 's middags al terecht.

Niet helemaal weg

Heb nog wat pijn

Ik ben goed geholpen.

De tandarts is duidelijk, vriendelijk, legt goed uit wat er aan de hand is.

Prettig

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na gebeld te hebben voor een kapotte vulling dezelfde dag nog geholpen

Wat Pieter maakt doet ie goed…top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Stipt op tijd en zeer ,patiënt vriendelijk,

Ben heel tevreden.

Prima behandeld

Altijd vriendelijk Al het personeel

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.