prima behandeling

prima behandeling

snelle behandeling

ik had 2 gaatjes deze werden erg snel en vakundig vervangen

prima ervaring

Kundig personeel, vriendelijk en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en adequate behandeling met stapsgewijze toelichting

Zie boven, naam mondhygieniste niet onthouden maar zeer tevreden over behandeling

Zeer prettige tandarts

Erg vriendelijk ook tegen de assistent (wel eens anders gezien), professioneel, prijsbewust.

Niks op aan te merken

niks op aan te merken

Zeker positief!

Goede uitleg van het onderzoek.

kundig

zeer klantgericht en vriendelijk voor kinderen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen na afbreken vulling

Op zaterdagochtend gebeld of ik geholpen kon worden na afbreken vulling. En binnen paar uur ingepland en alles weer "gerepareerd".

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ontzettend fijne en aardige mensen en een goede behandeling.

Eindcontrole na ingewikkelde wortelkanaalbehandeling door endodontoloog. Alles verliep prima. Goede uitleg, kosten zijn duidelijk en kosten vielen mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Spoedeisende hulp snel mogelijk!

Acuut probleem met kroon snel gereageerd nu de volgende acties afwachten

goede behandeling een goed werk

goede behandeling een goed werk

Prima klantvriendelijk

Heel erg fijn

Goede uitleg en gerustelling er word naar je geluisterd en tijd voor je genomen

Professioneel

Geen stress. Uitleg wanneer gevraagd. Prettig in omgang.

Ben prima geholpen

Was een fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Helemaal goed, met name deze mondhygiënist kent haar vak.

Helemaal goed, met name deze mondhygiënist kent haar vak.

prima werk

prima werk

Prima tandarts

Persoonlijke aandacht en zorg. Je wordt als patiënt serieus genomen.

Uitstekende mondbehandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Prettig vakkundig en snel

Vriendelijk meedenkend belangstellend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed, en ook nog heel vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend Chafika is een super mondhygiëniste!

Mijn mondhygiëniste Chafika, is de beste die ik ooit gehad heb. Ze is niet alleen heel kundig, maar ook ontzettend professioneel. Ze weet je gerust te stellen, geeft duidelijk aan wat ze gaat doen. Weet je te motiveren, om zo goed mogelijk je tanden te verzorgen. Dit doet ze zonder belerend te zijn. Ze vraagt goed wat je al doet, geeft verbeterpunten zonder dat je het gevoel krijgt dat je niet goed je best doet. Ik had altijd angst voor de tandarts en de mondhygiëniste, niet omdat ik bang was voor pijn, maar dat ik te horen zou krijgen dat ik niet goed genoeg mijn best doe. Bij de tandarts heb ik die angst nog steeds, maar bij de mondhygiëniste, door Chafika inmiddels niet meer. Dat komt echt door de manier waarop zij werkt. Mijn gebit is ook nog eens vooruitgegaan. Daarnaast krijg ik goede tips die ik meteen weer kan toepassen. Naar mijn inziens gaat het bij de beoordeling van kundigheid net zo goed om hoe je met mensen om kan gaan. Chafika is all round en daarom ook een 10, want ik zou niet weten hoe ze nog zichzelf zou kunnen verbeteren. Er staat onbekend hieronder omdat ik niet kan aangeven wie mij behandeld heeft omdat haar naam er niet bijstaat, dus nogmaals mondhygiëniste Chafika, haar achternaam weet ik helaas niet.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.