Fijne uitleg en aardige mensen die er werken

Afgelopen week 2 keer geweest. Duidelijke uitleg van de mensen die er werken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige, efficiënte behandeling met waar nodig duidelijke uitleg

Sympathieke persoonlijke benadering. Efficiënte en goede tandzorg. Altijd uitleg en waar nodig overleg over speciale behandelingen.

Toegewijd

Lekker snel

Lekker snel, weinig gedoe.

Goede fijne tandartspraktijk

Goede fijne tandartspraktijk

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed, vriendelijk en uitstekend geholpen, zowel door de tandarts zelf en de mondhygiënist

Altijd correct en goed geholpen, door de tandarts als de mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen klachten. Altijd goed bij Rody.

Rody is altijd vriendelijk en een goede tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Met uiteindelijk de juiste tandarts en juiste mondhygiëniste gevonden te hebben, ben ik zeer content over beiden. Dat is vooral te danken aan hun persoonlijke qualiteiten. (Die ik niet bij anderen gevonden heb. Bij vertrek van één van deze beide mensen, heb ik een probleem!)

goed ingreep.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige maar ook duidelijke doortastende mondhygiëniste . Ik weet haar naam niet meer, omdat ze voor mijn mondhygiëniste inviel.

Tevreden

Er wordt geluisterd, en navenant gehandeld. Prima!!!

Een fijne tandarts

Door mijn tandartsangst is de drempel altijd hoog om te gaan. Hier enorm vriendelijk geholpen en alles werd stap voor stap uitgelegd en overlegd. Het maakt de drempel om hier te komen een stuk minder hoog. Ik raad deze praktijk aan iedereen aan, met name degenen die ook een angst voor de tandarts hebben.

?

Rustige omgeving

Ik ervaar deze locatie als rustig en ontspannen

Afspraak was op tijd, zelf kijk ik niet op 5 of 10 minuten

Vriendelijk eb n stipt.

Servicegericht en zeer adequaat

Ik had een afgebroken stukje ijzer aan mijn prothese waardoor mijn mondslijmvlies beschadigde en zich een afte ontwikkelde. Ik kon ‘s middags al langs komen en werd door , ik meende Kitty supergoed en zeer klantvriendelijk geholpen! TOP!

Controle tandarts zeer snel

Controle door tandarts zeer snel gedaan. Heb zelf de punten aangeven waar hij naar moest kijken. Tevens een afspraak te verzetten die verkeerd gepland was, niet mogelijk binnen enkele weken. Gave aan dat de behandeling gedaan moest worden door eigen tandarts. Terwijl ik de laatste jaren vaker door andere tandarts ben gezien en behandeld ben, als mijn eigen tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima werk geleverd door de kundige en aardige medewerkers daar.

Goede behandeling en adviezen

Ɓjjjjjjkkkj

Prima geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd goed en prettig geholpen.

Al vele jaren uitstekend verzorgd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben op tijd geholpen en ze had alle tijd ook om mijn vragen te beantwoorden en de behandeling ging ook super.

Ik ben zeer tevreden

Vriendelijke en kundig

Fijne mensen

Het is fijn om zo goed geholpen te worden, het is jammer dat het zo duur is en dat je niet zo veel keus hebt voor het maken van afspraken.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.