Vriendelijk & vlot.

Idem als boven

Vriendelijk,duidelijk in uitleg

Wat er wel/niet moet gebeuren wordt begrijpend/duidelijk uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige behandeling, hoewel niet mijn favoriete

Deskundige en plezierige behandeling, hoewel ik liever naar de kapper ga

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, op tijd aan de beurt. Duidelijke uitleg.

Excellent

I felt safe and cared for

Prima en vakkundig geholpen

Niet hoeven wachten, goede behandeling, vriendelijke ontvangst. Ik voel me klant.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, deskundige behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ja iets afgebroken kon snel terecht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kan deze praktijd goed aanbevelen

Wordt altijd snel geholpen als ik een mondklacht heb

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Olleke is een zeer ervaren tandarts. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en advies op maat

Deskundig , zorgvuldig en fijne tandarts

zie hieronder

efficiënt, vriendelijk en zover ik kan beoordelen deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling en advies en afspraak op tijd

"Geweldig"

Lieve Olleke, medewerkers inclusief van het Radboud-Ziekenhuis, Sorry, dat ik zo laat reageer, maar ik was niet eerder in staat om antwoord te geven, was te emotioneel. Nu begin ik uit mijn nachtmerrie te komen. Wat geweldig dat je binnen 1 kwartier mij voorlopig hebt verlost van de meeste pijnlijke problemen. Ik kon voor het eerst in 8 weken tijd een stukje vlees eten en komkommer. Langzamerhand begin ik op te knappen, kan weer met plezier eten en mijn tanden poetsen. Nu hoop ik dat ik over een poosje een gebit krijg, wat bij mij past. Alvast allemaal hartelijk bedankt, voor de goede zorgen en tot ziens. Jennie van Hulst

Altijd goed behandelt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met aandacht, professioneel en duidelijk

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed geholpen en ook zeer snel dat ik terecht kon

Gewoon TOP

zeer correcte behandeling

komen de afspraken na

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig en zorgvuldig geholpen door tandarts Nicolai.

zie boven Vroeger was ik cliënt van mevrouw Remijn en de laatste keren bij mevrouw Terpstra. Mijn behandeling door tandarts Nikolai was vanwege een deels afgebroken voortand. Ik heb het liefst één tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prima, zorgvuldig en vriendelijk.

Fijn en mooi resultaat

Nikola heeft goed werk geleverd en is altijd heel erg vriendelijk tegen mij. Geeft een prettig gevoel en een geruststellend.

Zal Rody missen!

Rody is een hele fijne tandarts; kundig en stelt mij op mijn gemak. Erg jammer dat hij zijn eigen praktijk start, waardoor hij vertrekt, maar ik wens hem het beste en ga zelf op zoek naar een nieuwe tandarts binnen de praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijne tandarts en assistent!

Lief en gezellig naar de kinderen en ondertussen serieus met werkzaamheden bezig. Fijn bezoek. Zo wordt naar de tandarts gaan nog eens leuk:)

uitstekende zorg.

Gewoon compleet uitstekende zorg.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.