Zoals altijd goed advies en goed werk van Fedde en zijn assistente.

Altijd vriendelijk

Fijne tandarts, altijd vriendelijk en geduldig. Evenals de frontdesk medewerkers.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed herstel van beschadigde voortand

Omdat ik nogal eens de neiging heb om mijn gebit als gereedschap te gebruiken, was er voor de derde keer binnen een jaar een stukje van mijn voortand afgebroken. Geukkig kon ik snel een afspraak maken en heeft tandarts Rody Aarts mijn tand deskundig en prima hersteld. Absoluut onzichtbaar dat er al vaker op dezelfde plaats wat is afgebroken. Zo fijn om nu weer met een prachtig hersteld gebit te kunnen (glim)lachen. Hartelijk dank hiervoor!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn geholpen door Megan!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandzorg staat op een hoog niveau bij de Tandarts

Zowel de mondhygiënist Joep als tandarts Olleke hebben me weer prima een half jaar verder geholpen.

Alles helemaal top.

We worden altijd heel goed en vlot geholpen en voorzien van goede adviezen. Ook is de uitleg duidelijk en weten ze mijn kinderen gerust te stellen.

x

x

Prima geholpen

Xxx

Prima praktijk

Hele goede praktijk. Erg fijne en professionele tandarts en mondhygiëniste en vriendelijke assistentes.

Goede communicatie

Duidelijke uitleg over controlebehandeling. X-ray foto in mijn bijzijn uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkunding, persoonlijk en prettig behandeld.

Vakkunding, persoonlijk en prettig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

het liep wel 30 tot 40 min uit...

Prettig

Zoals altijd, erg prettig om hier te komen.

Super behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super fijn en pijnloos geholpen met het vullen van 2 gaatjes!

Top tandarts. Altijd vriendelijk en zeer kundig!!

Professioneel en klantvriendelijk

De tandarts(assistent) stelt je op je gemak en vertelt wat er gaat gebeuren. Je wordt meegenomen in de zorg voor je gebit.

Vriendelijk, snel en kundig

Iedereen is hartelijk, vanaf de ontvangst aan de receptie, mondhygiënist, assistente en tandarts. En efficient, de afspraken waren precies aansluitend. Je kunt duidelijk merken dat je te maken hebt met professionals.

Helemaal ok

Behandeling en omgang in prettige sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nieuwe mondhygiënische Noa was heel aardig en deed het reinigen op een heel prettige manier. De controle en afspraken met Gerrion was ook op een prettige manier.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Is prima en duidelijk, en behandeling is uitstekend en klantvriendelijk

Ben vanaf dat ik klant ben prima en uitstekend behandeld. Altijd goede uitleg wat er ging gebeuren. Ik ben erg tevreden.

geruststellend en begripvol

geruststellend en begripvol, angst werd beduidend minder, goede uitleg over traject.

Goede behandeling

Goed resultaat,aan te raden om op deze (brug boventanden)manier klachten te verhelpen

Alles verliep perfect!

Kroon laten plaatsen door Nikola. Alles van begin tot eind verliep soepel en correct. Van het 3D aanmeten, over de noodkroon, tot plaatsen van de definitieve kroon: het verliep allemaal op rolletjes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en op tijd geholpen

Zeer vriendelijk personeel

Afspraak maken ging snel en eenvoudig. Iedereen was super vriendelijk en hebben me goed kunnen helpen. 10/10!

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.