ik moest veel te lang wachten

eenmaal in de behandelkamer gaat alles prima, maar de wachttijd is gewoon veel te lang afspraak was ingepland om 9.30 uur, maar ik was pas na 9.50 aan de beurt er is excuus aangeboden door de behandelaar, maar beter zou zijn dat de balie wat meer verteld over de uitloop

Top9

X

Ik ben fijn geholpen

Fijn geholpen aardige Lindsay

Fijn geholpen en opgebeld of ik eerder wilde komen , kwam goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al die jaren prima behandeld, en begrip voor mijn spanning als angstpatient.

Prettig geholpen

Het ging prima en dat is voor mij doen dus uitstekend daar ik erg gestrest altijd ben. Joep is fijn in de omgang en stelt me op mijn gemak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig, vriendelijk en vakkundig geholpen

Naast controle ook weer tandsteen verwijderd. Men reageert goed op uitingen van pijn/ gevoeligheid Top, houden zo, veel werkplezier gewenst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Eerste keer nieuwe tandarts, top

Het was slechts een eerste ontmoeting en controle, maar het eerste contact was erg prettig. Vandaar een 8 wat kan stijgen nog

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijne tandarts. Geduldig, vriendelijk, doet een stapje extra omdat hij iets ziet op een röntgenfoto. Let op, deze foto is inmiddels 2 jaar oud. Alleen maar lof en respect voor deze man.

Luisteren goed naar je

Alles prima verlopen.

Snel kunnen aanmelden. Precies op tijd aan de beurt Goede behandeling

Goeie tandarts, heldere informatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon met spoed terecht voor een ontsteking boven mijn hoektand, diagnose was snel en ik kon meteen ook terecht voor een wortelkanaalbehandeling. Valerie legt goed uit wat ze doen bij dit soort ontstekingen. Ze is aardig en stelt je gerust.Ik heb na de wortelkanaalbehandeling amper pijn gehad.

Vakkundig en heel prettig

Een heel prettige praktijk, altijd een vriendelijke benadering en ik word vakkundig geholpen, met zeer goed resultaat. Al jaren mijn vertrouwde tandartspraktijk..

Vriendelijk..helder

Duidelijke uitleg

Vriendelijk en duidelijk

Controlebezoek wortelkanaalbehandeling door endodontoloog verliep tijdig en vriendelijk. Duidelijke toelichting: probleem nog niet helemaal opgelost maar niet urgent en lost zich mogelijk op natuurlijk wijze op waardoor lastige behandeling door kaakchirurg vermeden kan worden. Over 1 jaar hercontrole.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vond het deze keer niet zo goed gaan.

Ik vond dat de mondhygiëniste te hard drukte om het tandsteen weg te krijgen, waardoor ik meer dan normaal bloedde en ook pijn er aan had, door het drukken. Geen al te beste ervaring dus. De dagen erna heb ik nog last gehad van de behandeling, wat ik normaal nooit heb. Pas nadat ik aangegeven heb iets rustiger aan te doen, ging het iets beter, maar toen was het kwaad al geschiedt. (voor contact alleen mailen)

Goede uitlegvtijdens de behandeling

Was heel goed

Goede verzorging goed gedaan

Vakkundig behandeld

De behandeling ging erg goed en had wel een gaatje dat gelijk behandeld werd. Nu ook totaal geen last van na pijn. Super goed en vakkundig gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel kort binnen geweest, voelde afgeraffeld

Rody leek geen tijd te hebben, het bleek dat hij na mij met pauze ging. De baliemedewerkers waren wel superaardig en attent. Zij vertelden me naderhand dat Rody weggaat bij de praktijk, raar dat hij dat zelf na al die jaren niet vertelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring heeft twee kanten.

Ik had een voor mij nieuwe mondhygiënist. Ik vond haar heel prettig in haar bejegening naar mij. Het deed vaker pijn dan bij mijn oude m. Maar was te doen. Nu achteraf heb ik veel last van pijnlijk tandvlees( ?) en heb een extra afspraak gemaakt om te kijken wat er aan de hand is. De tandarts was prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een prettige tandarts om bij te komen

Snel en vakkundig geholpen

plaatsen van een noodkroon ging sneller dan verwacht en tijdens de behandeling werd ik goed op de hoogte gehouden van de te nemen stappen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

adequaat gehandeld- goede voorlichting-snelle afspraak

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.