adequaat gehandeld- goede voorlichting-snelle afspraak

Tandarts goed, bellen drama

De tandartsen zijn fijn en behulpzaam en denken goed mee. Houden rekening met angsten bij de tandarts en stellen je op je gemak. Het maken van een afspraak is als je werkt soms moeilijk. Laatst 2 keer een uur in de rij gestaan met bellen. Als je er naar vraagt waarom dit zo lang duurt wordt er bot opgehangen

Goede zorg

Mijn controlebezoek is prettig en goed verlopen. Controle en verwijderen tandsteen zijn adequaat afgehandeld.

Wisselend.

Met de mondhygiëniste was t geen pretje. Wilde ook n foto maken alleen om te monitoren voor iets waar geen behandeling voor is. Ze was lomp en ruw. Toen ik liet merken dat t echt zeer deed ging ze gewoon door omdat t zo moest. Heb er 2 dagen last van gehad. Daarna zei ze zonder overleg dat ik naar de balie kon voor n afspraak voor over 4 maanden. Dat bepaal ik zelf wel. Voor mensen met tandartsangt geen aanrader! Bij de tandarts was t prima. Goed advies en overleg. Heel tevreden over.

Professionele en vriendelijk betrokken hulp

Professionele en vriendelijk betrokken hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

qua mensgerichtheid top technisch niet altijd goed

ik vind dat er erg veel erg jonge mensen met weinig ervaring werken die niet altijd de technische skills hebben die je mag verwachten. ik ben voor een simpele correctie 4x terug gemoeten en had allerlei plak op mijn tanden waar het niet hoort. dat gaat gewoon te ver. toen vroeg ik om een ervaren tandarts, die deed zijn werk wel goed maar o wat voelde ik me als persoon raar behandeld, ik werd nog niet aangekeken. ik ben wel blij dat hij eindelijk de reparatie goed heeft uitgevoerd maar ik voelde me als op een lopende band, een object dat even snel afgeraffeld moest worden en inderdaad het polijsten is ook niet goed gegaan, ik heb nog steeds plak op mijn tanden waar het niet hoort

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Glimlach op het gezicht en deskundig

Goede eerste indruk

Goede zorg

Goede zorg, maar wel moeilijk afspraak te plannen (dit moet je echt ruim van te voren doen in ieder geval als je zelf niet zo flexibel bent).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was helemaal goed, goed nagekeken en tips

Het is niet mijn hobby maar werd goed geholpen. Goed uitgelegd. Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakbekwaam, vriendelijk, op tijd, persoonlijk contact.

vriendelijk, competent en efficiënt

Tandarts Florance heeft me fantastisch geholpen

Naar verwachting

Aanbeveling alleen als erom gevraagd wordt. Ik ga niet akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, kwalijk dat jullie dat niet als optie geven!!! Het vilje nag dan ook niet als beperking dienen voor verzending!!!

Snel behulp

Vriendelijk medewerker, snelle behulpzaam, schoon praktijk.

Vriendelijk en geruststellend

Er was een stukje kies afgebroken, dacht ik. Bleek een vulling te zijn die zo weer gezet kon worden. Ging heel snel en de vrolijke tandarts verzekerde me dat het niet zo erg was als ik dacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne mensen, vlot en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer vriendelijk , open, luisterend, ontspannen en vakkundig

Zeer vakkundig en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangen, goed behandeld en advies over hoe gebit

Fijn geholpen

Waarom geen 5 sterren, omdat er een klein typefoutje is gemaakt, waar ik achteraan moest. Dit is wel netjes opgelost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima alles uitgelegd en behandeld met zorg

..................

Deskundig vriendelijk

Afspraak precies op tijd hele aardige ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zowel assistente als tandarts zijn niet alleen zeer deskundig, maar daarbij uitermate empathisch.

Gemakkelijke incheck. Zeer vriendelijke assistente met liefdevolle adviezen voorafgaande aan de prettige en deskundige controle. Tandartsbezoek is niet mijn hobby, maar met Olleke en assistente bijna plezierig!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fantastisch en kundig geholpen maar ik ga niet uw werknemers reviewen

Zeer vriendelijk behandeld door meneer Damyanov. Zelden zo'n goede tandarts gehad. Nul klachten. Ik ben het echter niet eens met deze beoordelingsmethode. De behandelaars hebben hun kundigheid bewezen door het volbrengen van hun studie(s) specialisatie(s) en overige scholing. Ze hoeven zich niet keer op keer te bewijzen door langs de lat van patiënten gelegd te worden. Het zijn mensen die, net als u en ik, een slechte dag kunnen hebben of een fout kunnen maken. Door uw werknemers te plaatsen in een scoresysteem legt u hen onnodig veel stress op. Daarvoor krijgt u de halve ster.

Rustig en geduldig

Jammer dat hij weg gaat, samen overleg gehad na welke tandarts ik nu ga. Dat was fijn

Fijne mensen, goede dienstverlening

Prettig contact, snel terecht kunnen, goed advies en kloppend factuur.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.