Fijne mensen, goede dienstverlening

Prettig contact, snel terecht kunnen, goed advies en kloppend factuur.

Vriendelijk

Zeer vriendelijke medewerkers, tandarts is rustig en geduldig en heeft oog voor mijn angst

Deskundigheid en rust

Jasmijn is een vriendelijke, gedreven tandarts. Mijn indruk is dat zij beschikt over een grote deskundigheid; tevens straalt zij rust uit. Binnen 35min stond ik weer buiten. Een tandarts-bezoek is nooit leuk maar zij maakte mijn bezoek zonder meer zeer draaglijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd. Aardige en kundige mondhygiëniste.

Goede uitleg en prettig geholpen.

Fijne rustige tandarts

Loopt altijd erg uit

De tandarts was ontzettend vriendelijk. Alleen hebben bijna een half uur moeten wachten tot we aan de beurt waren. Omdat alles uitliep.

Zoals altijd

Gewoon goed

Nvt

Vakvrouw en aardig

Deze keer niet lang hoeven wachten, meteen aan de beurt. Tandarts is aardig, en een vakvrouw. Geeft goed advies. Kom hier al jaren omdat ze alle behandelingen perfect heeft uitgevoerd. Betrouwbaar en deskundig. Erg fijn.

goed en efficiënt geholpen

deskundige behandeling gekregen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fantastisch goed, maar heel nodig Technische dienst

Awesome

Recommended

Weinig meedenken met klant

Helaas heb ik moeten constateren dat er weinig wordt meegedacht met de klant. Zeker als er 5 min extra werk is en de klant maar een nieuwe afspraak moet maken . En dan een mededeling krijgen dat ik maar een andere tandarts in de buurt moet zoeken. Bij deze ga ik jullie verlaten . Wie mij behandelde kunnen jullie in het systeem zien

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Goed zo als altijd

Zie hieronder

Prima en adequaat geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Men denkt goed mee en is een rustige fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed georganiseerd en met aandacht behandeld

Goed afgestemde acties en overleg. Snel en clean en toch bijna hartelijk.

zoals altijd perfect

op tijd vriendelijke tandarts en goede uitleg

Professioneel

Goed contact, stapjes uitgelegd

Volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dat ik netjes geholpen ben

Ben goed geholpen vriendelijke tandarts en assistent

Goed, maar wel vraagtekens

Afspraak keurig op tijd. Rody prima tandarts. Maar: nu controle, had dat 6 weken terug ook niet gekund toen ik een brug moest laten plaatsen? En toen is mijn gehele gebit gescande. Waarom nu fan 2 foto"s?

Gewoon goed

Een goede behandeling mogen we toch zeker verwachten voor dat geld

Professioneel en persoonlijk

Jammer dat Rody Arts zijn loopbaan elders voortzet. Heel veel dank Rody voor al die jaren goede zorg!

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.