Professioneel en persoonlijk

Jammer dat Rody Arts zijn loopbaan elders voortzet. Heel veel dank Rody voor al die jaren goede zorg!

Was prima

Afgebroken kies weer snel gevuld. Heel fijn

Prettig

Nu al blij met mijn nieuwe mondhygienist Joep

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima service, prettige sfeer.

De tandarts levert altijd een prima service in een prettige sfeer. Met aandacht voor de patient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk / Goede uitleg - rustig gesprek hoe verloopt.

Ben zeer tevreden over Samenwerkende Tand-Artsen . Goede en rustig wordt uitgelegd hoe het gaat en als nodig is, wordt het verloop van de behandeling rustig aan mij uitgelegd. Ben er héél blij mee. Tand / Kaak Specialisten Vr.gr. Ron Goossens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts prima, snel en duidelijk

Er liepen 2 assistenten rond, die zich niet voorstelde. Erg rommelig was het. Naam van mijn tandarts staat niet bij de lijst werkende tandartsen, dus onbekend gekozen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraak de zelfde dag kunnen maken bij calamiteit

Keurig behandeld en uitleg gegeven door mijn tandarts

Heel goed tevreden

Erg tevreden

Vriendelijk en professionele medewerkers. Erg meedenkend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en relaxed. Ze luisteren naar je en behandelen je met respect

Perfecto

Goede uitleg, duidelijk en prettige sfeer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk team.

Complete tandarts die alles in huis heeft. Vriendelijke en accurate behandeling.

Snel een afspraak.

goede behandeling, duidelijke uitleg

Tijdens de behandeling is er altijd een duidelijke uitleg over wat er wordt gedaan en wat er nog moet gebeuren. Er is altijd belangstelling naar de privéomstandigheden

Helemaal top!

Ik ben heel tevreden over mijn behandeling door Senka,ze legt alles duidelijk uit wat ze precies gaat doen.

Duidelijk en professioneel

Er wordt heel duidelijk uitgelegd hoe of wat en er wordt goed naar je geluisterd

Zeer vriendelijke mensen, en alles onder 1 dak

Vriendelijk, en zeer vakkundig. Goede adviezen, waarin meegedacht wordt aan jouw situatie.

Fijn en direct geholpen

De agenda zit erg vol maar de behandeling is goed en heel prettig.

Professionele behandeling en vriendelijke ontvangst

Professionele behandeling en vriendelijke ontvangst

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede uitleg ,behandeling zeer vakkundig ,prima nazorg (zelfs een telefoontje was gespannenn

zag er erg tegenop.maar arts heeft dit goed aangevoeld en hield er rekening mee.

Erg tevreden

Ben erg tevreden!

Prettig

Fijne sfeer en supergoed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk en goede behandeling een min punt heb al 3 verschillende tandartsen gehad omdat ze weg gaan vind ik niet fijn

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.