De kies werd snel getrokken

De kies werd snel getrokken en de verdoving werkte goed. De spuit in het gehemelte was wel pijnlijk. De wond werd dichtgenaaid met naald en draad. Nu mis ik een kies.

Gaat altijd goed

Altijd reminder via via, niet te lang wachten, snel.weer weg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling

Professionele hulp gehad

Goed geholpen door Valery,en assistente

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig in contact. Fijn gesprek en een goed advies. Voelde me gehoord.

Vriendelijk en effectief

Vriendelijk en effectief

Altijd zo vriendelijk

Altijd zo vriendelijk tegen de kinderen, en daarnaast zeer professioneel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Legt duidelijk uit, eerlijk en wil een goed resultaat voor je gebit.

zeer kundig en zorgvuldig

zeer goede ervaring met deze tandarts met wie ik nog niet eerder had kennisgemaakt. Er werd goed geluisterd en erg rustig en zorgvuldig naar mijn gebit gekeken. Ook overige zaken zoals het beoordelen van het tandvlees gebeurde rustig en zonder haast. Er werd ook goed en duidelijk met mij gecommuniceerd over eventuele toekomstige behandelingen. Alle vragen waren voor mij beantwoord.

Doet precies wat nodig

Prettige tandarts, doet precies wat nodig is; niks meer niks minder

Prima tandarts

Ik heb eerder een tandarts in deze praktijk gehad die mij minder goed beviel, deze kreeg ik ivm uitvallen van mijn " oude" tandarts. Gelukkig nu weer terug bij mijn eigen tandarts en hij ging heel zorgvuldig te werk en legde alles duidelijk uit.

Prettig

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon een goede en prettige tandartsenpraktijk

Ik ben al jaren cliënt en naar volle tevredenheid. Kan deze praktijd kortom van harte aanbevelen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg goede begeleing en adviezen

Ik vind de behandeling en de banadering van beiden erg positief: Van de mondhygiëniste én van de tandarts. Heb er erg goede ervaringen mee, m.n. de uitleg.

Meteen geholpen

In het weekend was er stukje van mijn tand afgebroken, ik ging op maandag naar de kliniek toe, en werd dezelfde of de volgende dag nog geholpen.

Top !

Altijd gezellig..

Ik ben Prima geholpen

Fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Jordi, n vriendelijke menselijke!! tandarts, neemt de tijd voor je! Geweldig

Ik ga je missen Rody!!

Altijd aandacht, rust, persoonlijk

Erg vakkundig geholpen

1e keer bij deze dame, erg meedenkend, perfect geholpen, fijne behandeling uiteindelijk, en goeie nazorg

Vriendelijke rustige man

Kreeg prima uitleg over mogelijk noodzakelijke behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke mevrouw ,legt uit wat ze doet ,vraagt of het met je goed gaat tijdens de behandeling .Dus helemaal top.

Lieve Tandarts en geduldig

Ik ben zowieso bang voor de tandarts,vorige keer zijn er 3 kiezen getrokken en heb ik vrij lang last ervan gehad. Deze keer is het goed gegaan, ze was heel geduldig en snel. Geneest ook goed. Ik moet wel een vervolg afspraak inplannen met de mondhygieniste.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.