Er is met begrip naar mijn opmerking gekeken

Serieus behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurige preek over mijn gebrekkig poetsen

Iets latere afspraak maar keurig gemeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: ik vond dat ik gehoord werd i.v.m mijn klachten t.a.z. van mijn gedeeltelijke bovengebit.

Snel en duidelijk

Zoals altijd vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts legt alles goed uit en is heel prettig

Professioneel en, heel vriendelijk

Tevreden

Ben altijd prima geholpen , er was er een probeer dan werd het prima opgelost door Gerion.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed, maar soms een klein beetje hardhandig

De controle verliep goed, maar er was toch na 9 maanden sinds de vorige controle veel schoonmaakwerk nodig. De tanden waren mooi schoon, maar het ging soms een klein beetje hardhandig. Elke tand bloedde en dit had ik nog niet eerder meegemaakt tijdens een controle bij de tandarts. Ook terwijl ik mijn tanden goed 2x per dag 2 minuten poets.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen, vaardig en kundig!

Had vroeger angst voor de tandarts, nu niet meer (alhoewel ik er nog wel tegenop zie, bang dat er wat mis is met mijn gebit, een goede reden om elke dag weer goed te poetsen).

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ook aandacht voor de mens

Bij binnenkomst altijd eerst even informeren hoe het gaat en niet direct van: ga maar zitten, de tandarts komt zo. Ik wil niet zeggen dat ik er elk halfjaar naar uitkijk, maar het is zeker niet onplezierig.

Goede en vriendelijke behandeling

Vriendelijke mondhygiëniste en vakbekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden over mijn mondhygienste.

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uistekende controles en aanbevelingen t.a.v. onderhoud gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, ondanks de exit van een kies, een zeer prettige behandeling

Ondanks dat uiteindelijk de kies werd getrokken, was de behandeling zeer prettig. Er was begrip en veel aandacht voor mij. Bijzonder vriendelijk en heel duidelijk in de mogelijke opties. Alles in een heel prettige sfeer.

goed en fijn geholpen

tandartsen zijn erg aardig en stellen je gerust

Snel en goed geholpen

Eerlijk en goed advies, zorgvuldige behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wacht de factuur af...

Vriendelijke behandeling die slechts 10 min. te laat aanving. Heb slechts 9 min. in de stoel gelegen, waarvan 1,5 min. omdat de tandarts en de assistente overleg voerden. Ben dus zeer benieuwd naar de factuur.....

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk en deskundig.

Helaas loopt het vaak uit. Dus moet ik heel vaak wachten. Verder wordt ik altijd heel correct geholpen en zijn de mensen heel vriendelijk. Heb nu een afspraak gemaakt om 08:00 uur.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima oplossing, duidelijke toelichting en inzicht in risico’s van de behandeling.

Casus: afgebroken hoektand. Na beoordeling werd snel geschakeld en is behandeling overgenomen door collega die nog ruimte had. Op plaats waar hoektand was afgebroken is met de plaatsing van een stiftje een nieuwe hoektand opgebouwd waarbij is vastgemaakt aan de aangrenzende voortand en kies. E.e.a. Is uitvoerig toegelicht. Ook de risico’s zijn benoemd. Tot slot gewezen op het goed schoonhouden van de spleetjes tussen de tanden met een borsteltje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De eerste kennismaking was heel prettig.

Ik voelde me meteen heel gerust, niet zenuwachtig. Alle verhalen van mijn man heeft daar aan meegewerkt.

Ontzettend lieve mensen

Naar de tandarts gaan vinden maar weinig mensen leuk. Maar de mensen waar ik kom zijn altijd lief en begripvol en dat maakt het naar de tandarts gaan geen moeten meer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ga er met een goed gevoel weg

Weer goed geholpen.

Zeer tevreden over Lotte

Ze stelt mij om mijn gemak. Ik vind haar vriendelijk en zeer deskundig.

Kan beter

Kan altijd beter

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verjonging vraagt een omschakeling van de patiënt

Wennen aan de jonge tandartsen

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.