Vriendelijk personeel, mooie en ruime wachtruimte. Genoeg parkeerplek voor de auto.

Zeer goed behandeld!

Mijn bezoek aan mevrouw Plachokova was zeer aangenaam en wat zeer belangrijk is, is dat zij een vakvrouw is!

Prima behandeling en uitleg

Prima behandeling en uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden met mijn tandarts

Mijn Tandarts Oleke is een geweldige tandarts

Op tijd geholpen

Goed geholpen halfjaarlijkse controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, relaxt en geeft inzicht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne sfeer en fijn personeel.

Prettig. Er wordt altijd goed voor me gezorgd.

Professioneel en vriendelijk

Ik ben professioneel en vriendelijk geholpen. Enige minpunt was dat ik vrij lang moest wachten voordat ik aan de beurt was, zo'n 20 minuten na de afgesproken tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en heel vriendelijk personeel.

Nog voordat ik in de wachtkamer plaats kon nemen was ik al aan de beurt. Vriendelijk personeel, dat maakt het niet zo favoriete uitstapje naar de tandarts toch ietsje minder erg.

Kort maar krachtig

Aardige mensen

Een aangename ervaring.

Ik moest wel even wachten tot ik aan de beurt was, maar over de afspraak zelf was niks te klagen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende tandarts die mij heeft geholpen

Helaas was het begin niet niet goed gegaan. Ik wist dat ik te laat zou komen en probeerde daarom dit telefonisch door te geven.de wachttijd liep al op tot bijna 10 minuten.Na eindelijk verbinding te krijgen werd mijn gesprek na ca 20 seconden abrupt verbroken met als gevolg dat ik weer opnieuw moest bellen en weer 8 minuten aan de lijn bleef wachten.Inmiddels aangekomen zei de dame achter de receptie sorry maar u bent 10 minuten te laat dus we moeten kijken of u geholpen kunt worden toen werd ik natuurlijk kwaad want daarom probeerde ik juist van te voren te bellen maar werd ik gewoon opgehangen.Gelukkig is er meteen actie ondernomen en heb ik nog geen 5 minuten hoeven wachten op een andere tandarts dus achteraf viel het wel mee en werd ik keurig geholpen door een zeer vriendelijke tandarts.Ik heb de dames achter de receptie mijn excuses aangeboden omdat ik vooraf had gereageerd.Het begrip voor mijn situatie kan ik heel erg waarderen en ik ben blij dat ik ben aangesloten bij uw tandarts praktijk.Helaas ben ik vergeten hoe de tandarts heet omdat ik hem de 1e keer zag.met vriendelijke groet, N Wuarbanaran

Vriendelijk en flexibel

Prettige en fijne behandeling binnen en buiten de behandelkamer. Ook bij agendaproblemen werd er met me mee gedacht over een snelle oplossing.

Beoordelingen

Ik vul nooit beoordelingen in, Niet bij jullie bij niemand niet, Dus volgende keer hoef je geen beoordelingen te sturen

Tevrede

Wel wat langer moeten wachten

Ik bleef er bijna in.

Ik ben geholpen door mondhygiëniste Maud. Zij heeft het ongetwijfeld technisch goed gedaan, maar ze werkte aan een stuk door, zonder mij bijv even de gelegenheid te geven het bloed in mijn mond weg te spoelen en tegelijkertijd even op adem te komen. Pas toen ik geen lucht meer kreeg en mijn hand opstak stopte ze even. En toen moest ik ook nog zelf om water vragen. Nooit eerder heb ik na een behandeling een paar uur nodig gehad om bij te komen. Mijn feedback: bouw af en toe een rustmoment in.

Klantvriendelijk en professioneel

Klantvriendelijk en professioneel

Lekker vlotjes

goede ervaring

goed personeel aardig en goedoverkomend gewoon super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zij was geduldig het was een fijne behandeling

Vriendelijk, duidelijk en snel

Zoals altijd een prima ervaring gehad. De afspraak was 10 minuten later dan gepland, maar dat was het enige (minimale) minpunt.

Zoals altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Valerie vind ik een toppertje

Na klachten met een kies waar de oorzaak niet gevonden kon worden, wist Valerie dit op te lossen lijkt het nu. Goede tandarts ook prettig in de omgang en communicatie, luistert goed. De beoordeling als praktijk geef ik echter een neutraal, omdat ik de afgelopen jaren wisselende ervaringen heb gehad.

..⁹

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

uitstekende behandeling met goed uitleg en adviezen.

Goede verzorging van je gebit is essentieel voor behoud. Joep behandelt perfect en geeft op basis van mijn gebit goede, bruikbare adviezen.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.