Mooi op tijdstip van afspraak goed geholpen.

Mondhygiëniste gaf goede voorlichting en deed haar werk uitstekend.

Fijne tandarts, no nonsense

Ben altijd erg tevreden hier. Heldere communicatie, geen fratsen of onnodige behandelingen, benaderbaar en aardig personeel én het is mogelijk om op zaterdag een afspraak te maken.

Gewoon heel goed

Gewoon heel goed, vriendelijk, duidelijk en goed

Helemaal fijn/goed.

Ik ben zowel door Olleke en haar assistente, Meike, heel erg prettig geholpen.

uitstekend

uitstekend

Prima en snel

Snel geholpen bij afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne en professionele eerste kennismaking

Na een tijdje niet meer te zijn geweest, prettig en rustige behandeling; op mijn gemak.

probleem verholpen

Na een behandeling op 4.3 begon de kies behoorlijk pijn te doen. Dat was op 7.3. Deze pijn bleef aanhouden. Op 11.3 belde ik hier over. Op 12.3 kon ik terecht voor een inspectie. De pijn is nu geheel weg. Dat ik geen 5* beoordeling geef: er staat altijd vervelende muziek op. Bv (licht) klassiek zou beter zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen communicatie over ongevraagde behandelingen

Tot 3x toe in 1 behandeling. Ben er echt boos over. 1. Onnodig extra willen laten happen terwijl ik de recente gipsen mallen had meegenomen. 2. Ongevraagd foto's willen maken. 3. Onnodig extra afspraak willen maken. Tevens was ze ergens niet van op de hoogte (hetgeen ik begrijp omdat dit orthodontie betreft), maar dan eigenwijs handelen waardoor ik nu denk dat ik straks een ander nachtbitje krijg dan ik eigenlijk wens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk, alle begrip voor mijn zenuwen.

Met veel zorg werd de getrokken tand heel netjes teruggeplakt tussen mijn andere tanden.

Altijd goed!

Nvt

Tevreden met de behandeling

Tevreden met de behandeling

Fijn!

Mijn eerste kennismaking met Joep was een fijne gezellige behandeling!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima.... gezien mijn angst voor een tandarts

Ik kom er 2 keer per jaar voor controle en ben altijd weer blij als ik de deur uit kan lopen. Dat neemt niet weg dat ik me er inmiddels toch aardig op mijn gemak ben gaan voelen en me ook redelijk kan ontspannen. Er wordt alle tijd voor je genomen en als er wensen zijn, dan wordt er ook naar gekeken en naar gehandeld. Ik wil bv bij het schoonmaken van de tanden dat ze dit handmatig doen en niet met een apparaatje. En dat staat dan ergens genoteerd en dat wordt dan ook gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel veel tijd en aandacht bij de behandeling gekregen,

Zie boven Bij de vraag wie mij behandeld heeft heb ik FLORENCE INGEVULD maar ik ken niet iedereen dus ik ben niet 100% zeker,

goed geholpen door en mondhygieniste en receptioniste

goed geholpen door en mondhygieniste en receptioniste

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals altijd vakbekwaam, klantgericht en vriendelijk

zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tandzorg met gevoel voor mensen

Zie boven

Uitstekend,

Kom al jaren bij de mondhygiëniste, ben heel tevreden over de goede behandeling. Zorgvuldig en patiënt vriendelijk.

Prettig en kwaliteit geleverd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het is fijn dat als je belt snel terecht kunt. Veder wordt je zeer vriendelijk geholpen en wordt er precies verteld wat ze gaan doen. Dus een zeer goede ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vertrouwenwekkend dankzij open communicatie en ervaren vakkundigheid

Deze afspraak was spannend voor mij vanwege de lange zit, het belang van het slagen ervan en de angst voor pijn. Opnieuw vond ik de sfeer in de behandelkamer erg prettig. Mijn tandarts gaf telkens aan wat ze ging doen en waarom, ook wanneer ik niet kon reageren omdat ik mijn mond open moest houden. Het ontspannen en vriendelijke contact tussen mijn tandarts en de assistente gaf me een goed gevoel: ik ervaarde onderlinge afstemming, professionaliteit en eerlijkheid. Ik vond het heel fijn dat jullie echt "Samenwerkende tandartsen" blijken te zijn, want na een belangrijke voorbereiding werd even een collega gevraagd om mee te kijken naar de correctheid ervan. Dank allemaal!; wel pijn gehad, maar begrip en toch vertrouwen behouden. Heel fijn. PS, hieronder kan ik het niet aangeven, maar mijn tandarts is Jeske Pfundt

Snel en goed geholpen.

Nadat een stukje vulling uit kies was afgebroken, kon ik snel terecht voor nieuwe vulling, behandeling ging vlot, eea is goed herstelt, geen klachten achteraf. Kortom, tevreden met snelle service en goede behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben snel en fijn geholpen

Duidelijk en efficiënt Fijne sfeer goede adviezen

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.