Ben snel en fijn geholpen

Duidelijk en efficiënt Fijne sfeer goede adviezen

comfortabel en veilige ervaring

Goede uitleg gekregen en geen oordeel ervaren

rustige en aandachtige behandeling

de vorige zin omschrijft mijn mening in de beoordeling van Valerie in de vorige mail zei ik al dat ik dit achteraf vragen niet echt prettig vindt. Nu ik tevreden ben ben over beide vrouwen is het goed, maar kwaad spreken zou ik lastig vinden.

Prettig

Afgelopen week ben ik voor het eerst bij mijn nieuwe tandarts geweest bij Samenwerkende Tandartsen. Dit is goed bevallen. De behandeling werd goed op mij afgestemd, de tandarts was erg vriendelijk. Er was ruimte voor vragen.

Prettige ervaring

De consult verliep voorspoedig, op tijd en zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb een fantastische mondhygienist ben heel tevreden.

top

zeer goed en gezellig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeld met goede uitleg

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel prettig, ruimte voor een praatje en samen beslissen

Fijn

Prima goed geholpen.

Goed geholpen maar jammer dat Rody weg gaat. Met vriendelijke groet van ons

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige behandelingen en ik heb waardering voor de uitleg die erbij wordt gegeven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele, vriendelijke en deskundige praktijk

De behandeling begon op de afgesproken tijd (dus geen wachttijd), deze praktijk heeft alle apparatuur in huis, men neemt uitgebreid de tijd om de patient erg goed te informeren en er volgt een onmiddellijke prijsopgave. Ben onder de indruk van de service.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel geholpen bij acuut geval.

Snel geholpen bij acuut probleem.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Makkelijk om een afspraak te maken en geen lange wachttijd, ook niet in de wachtkamer. Vriendelijke mensen en een professionele omgeving.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

het was weer een "prettige" behandeling zowel bij tandarts als bij de mondhygiëniste

mij ervaring bij de praktijk is altijd een prettige. iedereen straalt een bepaalde rust uit en dat vind ik fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel, vaak wel vertraging

Alle medewerkers zijn vriendelijk en informeel, wat ik heel fijn vind. Senka denkt mee om de kosten redelijk te houden als dat nodig is. Wel is er vaak vertraging. Kunnen zij waarschijnlijk ook niet veel aan doen, maar wel lastig als je nog andere afspraken hebt. Wel fijn dat je ook in de avond en in het weekend terecht kan. Ik vind het licht en het volume van de radio in de wachtkamers erg intens en het maakt dat ik er niet graag zit.

Ben weer teleurgesteld

Ben nu meer als twee jaar met mijn kunstgebit bezig en is past nog niet goed wordt er een beetje moedeloos van

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Perfect geholpen door de beste noem geen naam

Als je met een kapot gebit komt en gelijk door kan naar de tandtechnicus kunt en aan het einde van de middag met een heel gebit naar huis gaat dat noem ik een perfekte tandarts die alles onder controle heeft zij is perfect ben heel erg blij met haar en haar assistente twee duimen omhoog

Goed en snel geholpen

Zoals altijd prettig contact met de tandarts. Snel en goed geholpen.

vakkundig en snel

meestal kom ik alleen voor controle .

Slechte ervaring

Veel praten, weinig zorgvuldige aandacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende praktijk, fijne behandeling.

Fijn contact met de mensen van de praktijk. Uitstekende, kundige behandeling bij klachten.

Fijne behandeling

Professioneel uitgevoerd en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super daar allemaal heel vriendelijk

Ze denken echt met je morgen. En kijken ook echt naar je portemonnee . Ze doen er alles aan om je te helpen.

uitstekend

Vakwerk

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.