Mijn ervaring is heel goed.

Mijn ervaring is heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tandarts is al jaren mijn topper!

Onlangs heb ik een nieuwe mondhygiëniste gekregen, perfect in haar werk! Alleen na 16 jaar mijn vaste mondhygieniste miste de persoonlijke touch dmv kort algemeen gesprek. Ik heb altijd een duo afspraak met mondhygiëniste en tandarts Remijn (al heel wat jaren toch nog steeds mijn favo).

Vriendelijke, kundige mondhygieniste

Dit was de eerste keer bij een nieuwe mondhygieniste, omdat de vorige (vaste) mondhygieniste is gestopt. Prima en deskundig geholpen. Helaas gaat deze medewerkster ook stoppen.

Fijne behandeling

Efficient, zachtaardig, veel informatie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, vriendelijk en goed advies!

Vriendelijk geholpen. De praktijk straalt rust uit. Tandarts is deskundig en heel secuur.

Prettig geholpen

Was hier voor de eerste keer. Prettig geholpen door tandarts Nicola.

prettig en deskundig

prettig en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel blij met mijn tandarts

Ik ben heel blij dat Olleke m'n tandarts is en ook met de assistente die er de laatste keren bij was(ik weet haar naam zo niet). Ik hoop dat ze nog lang mijn tandarts kan zijn..Ik vind het fijn als een tandarts eerlijk en te vertrouwen is ..en kundig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor de half jaarlijkse controle was ik bij dr. Nicolai. Hij staat niet in het rijtje van de tandartsen, vandaar dat ik het apart vermeld. Een collega ( waarvan ik de naam niet meer weet, terwijl ze zich wel heeft voorgesteld ) heeft ook iets aan mijn gebit gedaan. Ik was zo vervelend dat ik bijna mijn mond dicht deed en op haar vinger beet. Bijna.... Ik vind het heel vervelend, maar zij nam het nogal luchtig op. prima geholpen, maar dat kan ook niet anders als je geen cariës blijkt te hebben. Groetjes.

Uitstekende behandeling

Enigszins pijnlijke, maar grondige reiniging van mijn gebit en het herstel van een oude vulling die eruit viel tijdens die behandeling. Keurig opgelost!

Kort, helder, competent…..

Prettig contact met bovenstaande kenmerken……

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zeer vriendelijk en goede tandarts

We worden altijd vriendelijk ontvangen En zo ook behandeld en geholpen zeer tevreden over onze tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Steeds een andere die je helpt,niet fijn.

Vertrek van Karin,mondhygieniste, kreeg ik een vervanger, die nu ook weer vertrekt. Geen fijne ervaring .

Zeer positief

Alles volgens plan

Prima, vriendelijk!

Professioneel en gastvrij

Alles wat ik zeg wordt serieus genomen en tot zo ver als mogelijk was de controle pijn vrij.

Eerste ervaring positief

Ben onlangs, door verhuizing, van tandarts veranderd. Over de oude tandarts,die we ongeveer 30 jaar hadden, waren we zeer te spreken. Het is dan even afwachten hoe de wisseling verloopt. Het eerste bezoek/de eerste controle gaf mij een goed gevoel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een nieuwe mondhygiëniste en ik vond haar in haar omgang prettig en ze deed haar werk met zorg.

Tepis

Het is mooi tandarts en maar duur tandarts en ik vind de assistente prima zorgen optijd helpen als ik afspraak heb dus ik ben tevreden op jullie tandarts!!

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Neutraal

Neutraal

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling, fijne sfeer.

Halfjaarlijks kom ik op controle. Na de mondhygiëniste kom ik bij fde tandarts. Beide altijd met belangstelling voor de persoon. Prima, adequate behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gevoel dat je als patiënt in vertrouwde handen bent.

In vergelijking met mijn vorige tandartspraktijk geef ik de voorkeur aan Samenwerkende Tandartsen Nijmegen.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Het ligt o.a. aan je verwachting.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Prettig

Prettig en duidelijk ook goede adviezen

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygienist

Het was een zeer goede behandeling.

Het betrof een combinatieafspraak van mondhygiëniste en controle. Zowel de tandarts als de mondhygiëniste vind ik professioneel en vriendelijk. Mijn gebit ziet er dankzij de gebitsreiniging door de mondhygiëniste veel beter uit.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.