Altijd goed

Als ik weer een ongelukje heb gehad. Wordt ik meteen geholpen. Wilt u dit mail adres veranderen. Dus niet meer jvsdh. Maar fienubeda@ outlook.com. Dank u.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met uitzondering van de laatste keer ben ik tevreden over jullie service

Goede ervaring

Goede ervaring

Prima geholpen

Ik vraag me af of mensen ook in de behandel stoel kunnen vanuit een actieve rolstoel

Deskundig. Betrokken

Een en al lof

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het feit dat ik met een acuut probleem direct geholpen kon worden stel ik zeer op prijs.

Prettige communicatie

Vriendelijk en professioneel

Prima afspraak is afspraak

Soepel en correct behandeld ook bij gecombineerde afspraken

Vriendelijk

Vriendelijk personeel en voeren goed hun werk uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede service. Voor nazorg wacht ik echter nog op email reactie Gerrion Remijn.

tevreden

De behandeling was in orde. Maar de kosten blijven schrikbarend hoog. Behandelend tandarts kan niet worden ingevuld omdat er veel foto's op jullie site ontbreken!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mondhygienste Maud was een prima kracht. Ik had haar net drie keer gehad en nu vertrekt ze alweer. Erg jammer dat jullie geen mensen kunnen vasthouden. NU hopelijk een andere goede kracht.

Toppie zoals altijd

Van binnenkomst tot stoel en vertrek altijd keurig netjes deskundig en dienstverlenend, dus top. Vind alleen de muziek altijd te hard staan

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt snel vriendelijk en vakkundig geholpen

prettige behandeling.. Zorgvuldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ervaring was prima, alleen moet ik terugkomen en de eerstvolgende afspraak kon pas worden ingepland in mei. Dat vind ik wel erg ver weg .. en ik hoorde, van de receptioniste, dat de mondhygiëniste bij de volgende behandeling weg is. De afgelopen jaren heb ik al meerdere mondhygiënistes gehad. Dat is niet fijn.

Niet leuk, maar noodzakelijkk

Je voelt je een beetje machteloos in zo'n tandartsstoel. Je kunt niet zien wat ze doen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze weten wat ze doen.

Prettige tandarts

Prettige tandarts

Fijne tandarts

Goede behandeling.

goed en snel geholpen

Ik had een flink stuk afgebroken van mijn hoektand. Werd meteen de volgende dag geholpen ondanks dat een best lange behandeling nodig was.

Zeer vriendelijke benadering

Zeer vriendelijke en precieze benadering waardoor de pijn goed te hebben is.

Bekwaam tandarts

Tandarts met persoonlijke aandacht

Tandartsen legde alles wat ze deden duidelijk van te voren uit, een verademing in vergelijking met mijn vorige tandarts!

Goede behandeling

Ik word altijd goed behandeld en de tandarts voelt mij goed aan .

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.