Kan beter

Kan altijd beter

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Verjonging vraagt een omschakeling van de patiënt

Wennen aan de jonge tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel ingepland en goed geholpen

Kon snel terecht na afbreken kies. En gelukkig bij eigen tandarts, die uitstekend werk heeft geleverd. Vervolg traject ook direct besproken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg over de behandeling

De behandeling wordt duidelijk uitgelegd en er wordt ook verteld waarom deze behandeling nodig is. De vooruitgang wordt ook besproken. Fijn is ook de persoonlijke interesse.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Profesioneel en goede uitleg.

Ze zijn zeer begaan met de patient, leggen uit wat ze gaan doen en geven je een relext gevoel.

Aandacht en respectvol

Mijn nieuwe tandarts Florence neemt de tijd om uitleg te geven. Ze is duidelijk en eerlijk.

They understood the assignment

Hopelijk net als mijn gebit bij de volgende afspraak vlekkeloos!

erg tevreden

Professioneel

Vriendelijk en klantgericht

Zeer professioneel!,,

Mijn complimenten voor de efficiënte manier van werken van telefoon tot behandelstoel. Zeer korte lijnen zodat patiënt zich gehoord en begrepen voelt.

Fijne tandarts

Prettige tandarts, goede adviezen en vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gewoon top aardige mensen die goed hun best voor je doe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig geholpen. Zeer vriendelijk, adequaat en vooral....pijnloos.

zeer goed.

Zeer netjes ontvangen bij de receptie,en ook bij de tandarts en assitent,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig en goed op de hoogte

Goed behandeld!

Ik werd adequaat geholpen

De balie medewerkster dacht fantastisch mee bij het verzetten van de afspraak. De mondhygiëniste legde duidelijk haar handelingen uit. De tandarts legde ook duidelijk hasr handelingen uit

Goed behandeld

Snel een afspraak

Goede dienstverlening

Goede zorg

Snel, prettig, goed

FIJN!

Ik kwam er voor mijn halfjaarlijkse controle en had nogal pijn in mijn mond. Dacht eerst dat het mijn tanden waren, maar bij onderzoek bleken het aften te zijn. De controle is verder gewoon gedaan en fijn advies gekregen tav de aften. Ging weer opgelucht de praktijk uit. Tot een volgende keer !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk geholpen en vrolijkheid doet wonderen!

Ondanks de nieuwe tandarts en een helpende stagiaire was ik meteen op mijn gemak!

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.