Vriendelijk geholpen en vrolijkheid doet wonderen!

Ondanks de nieuwe tandarts en een helpende stagiaire was ik meteen op mijn gemak!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

prettig en afgestemd op de klant

fijne ervaring van mensen die hun werk inhoudelijk goed doen maar ook intermenselijke kwaliteiten hebben. erg fijn,

Kwalitatief goed

Veel expertise onder één dak. Kom er van kinds af aan. Wel staat alles helemaal strak volgepland zodat een afspraak maken soms niet te doen is op kortere termijn. Dat vind ik wel soms vervelend. Maar Olleke is een fijne en goede tandarts en Valerie is top voor de kids!

Adequaat en vriendelijk

Mijn laatste ervaring met de tandarts: een spoedbezoek vanwege toenemende pijn en een afgebroken stukje kies. In goed overleg, en in hoog tempo wordt gediagnosticeerd en met mij overlegd wat de keuzes voor behandeling zijn. Uiteindelijk wordt de kies vakkundig en snel getrokken. De assistente legde tijdens het proces een tijdje haar hand op mijn arm. Heel invoelend en heel prettig! En dat ik dan de kies in een lief roze elfendoosje meekrijg…!

Service met een glimlach

Alles was naar tevredenheid

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Valerie is een prettige rustige tandarts. Ik vond alleen de assistente die mocht polijsten wat snel en rommelig, normaliter was polijsten een rustig secuur klusje hoogtepunt na al dat gekrab en de tanden voelden weer heerlijk. Nu snel en niet heel secuur .

Goed en deskundig geholpen

Er werd goed naar mij geluisterd en rekening gehouden met mijn angst en andere zaken .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima deskundig en vriendelijk geholpen

Ik ben geholpen door mondhygieniste Sigrid, die staat niet in het lijstje. Denk dat dat ook een probleem is waardoor ik jullie niet zou aanbevelen. De behandeling is altijd vrij anoniem. Bij de gemaakte afspraak en herinnering eraan staat geen naam. Op de Bijleveld singel is het verloop heel groot. Afspraken maken daar is ook lastig en vervolgens worden ze vaak verzet. Telefoon wordt slecht opgenomen daar, ik bel altijd naar Groenewoudseweg waar het opnemen en afspraken maken heel goed verloopt. Ik ben door Sigrid heel goed geholpen.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Fluitend naar de tandarts

Het baliepersoneel zorgt voor een hartelijk welkom en een vriendelijke en kundige mondhygiëniste c.q. tandarts en tandartsassistente zorgen voor een goede behandeling die op tijd begint. Ze houden rekening met de te behandelen persoon.

Smile

Enthousiast specialistisch team, rust ervaart en op je gemak voelt

Professioneel geholpen

Keurig volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Meer dan alleen zorg voor mijn tanden.

Fijne warme goede zorg voor mijn gebit en mij als mens

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

in een woord vortreffelijk behandelt !!!!!!

Ik heb altijd ontzettend goed gesprek ondanks mijn vreselijke angst, gaan ze allemaal zeerond goed en voorzichtig mee om om !!!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb gewoon de beste tandarts die er is.

Professioneel, vriendelijk, luistert, rustig, neemt de tijd en geeft goede tips!

Helemaal prima!

Mijn ondertanden waren aan slijtage onderhevig. Scheurtje, verkleuring en bloot aan de top. Florance heeft het keurig verholpen; gevuld, op kleur en glad. Ze is pas tevreden als het goed is. Dat is voor mij helemaal prima!

Prettig en kundig

Ik ben prima voor controle en mondhygiënist geholpen!

Wat een vriendelijke sfeer

Ik ben erg gevoelig. De behandelaar was daar attent voor en praatte genoeg om mij door de behandeling te loodsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Rekening gehouden met mijn dbs

Duidelijke uitleg ook tav medicatie wat het met je gebid doet

Vakkundig en vriendelijk!

Vakkundig geholpen in een prettige sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede informatie,over behandeling,en behandeling zelf.

zoals ik gewend ben,goede informatie over afspraken,en behandeling.

Vriendelijk geholpen

Ik werd vriendelijk geholpen

Kundige en betrokken tandarts

Goed onderzoek en behandeling/ advies. Gerustgesteld naar huis.

Vriendelijke tandarts

Heel aardige tandarts die duidelijk uitleg geeft over wat ze gaan doen en tips heeft voor goede mondhygiene

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima. Korte wachttijd, vriendelijk personeel.

Goed.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.