Prima. Korte wachttijd, vriendelijk personeel.

Goed.

Prima, professionele behandeling

Prettig contact met goede uitleg in combinatie met zorgvuldige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Realistisch meedenken voor een stralende glimlach op de trouwdag

Mijn standaard twee afspraken verliepen zo geweldig leuk: ik ben een wat oudere en onzekere bruid deze maand en was zelf aan het tanden bleken gegaan. Dat kost alsnog een hoop geld en tijd voor weinig resultaat. Ook is het niet duidelijk wat voor risico's voor je al oude glazuur je loopt. Bij de mondhygiëniste kreeg ik net even wat extra aandacht en bij Olleke kreeg ik fantastisch advies. Mijn mond zit al vol met kiezen en tanden die nog net met witte vullingen staande blijven. De vullingen bleken sowieso nooit mee... Dan zouden deze opnieuw aangepast c.q. vervangen moeten worden. En dat is een aanslag die mijn originele tanden niet gaan redden. En toch... Er kwam een onverwachte extra correctie mogelijkheid uit de hoge hoed van Olleke. Om de tussenruimte esthetisch en optisch te verbeteren worden er nu twee tanden wat vergroot en feitelijk verstevigd. Dat worden mooie trouwfoto's! ;-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zijn bij de tandarts geweest en wij zijn er niet veel mee opgeschoten

Het verhaal wat de tandarts ons vertelde hebben wij totaal niet begrepen wij konden het niet begrijpen wat ze ons vertelde dat komt door buitenlandse accenten en mochten voor volgende afspraak niet samen naar binnen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Geweldige mondhygiëniste

Ze is zorgvuldig en geduldig.

Inlevend

Zakelijk en vriendelijk tegelijk

Ik voel me altijd om mijn gemak gesteld. Ook als er geboord en gevuld moet worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Meer dan een half uur moeten wachten

Was fijner geweest als er een indicatie is van de wachttijd als je je aanmeldt.

Gewoon goed.

Fijn personeel en vakkundig werk. Voel me altijd op mijn gemak.

Ik ben zeer tevreden

De mondhygiënisten was deskundig en ik ben Zeer tevreden Ik weet niet hoe ze heet

Zoals altijd goed.

Redelijk op tijd; vriendelijke ontvangst; fijne persoonlijke bejegening. Professioneel en vakkundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was al paar jaar niet bij tandarts geweest.prima geholpen

professioneel

Zeer professioneel en perfectionistisch. Heel aardige tandarts en assistente.

zoals altijd prima

dit was de laatste keer dat ik door Rody behandeld ben, in de afgelopen elf jaren heb ik alleen maar goede ervaringen gehad, altijd relaxed, aardig, vriendelijk, rustig, Rody krijgt van mij een tien!

Ben tevreden

Afspraak op tijd , van tevoren een mail met tijd en plaats. Patientvriendelijke en goede behandeling. Receptie vriendelijk Kortom ik ben tevreden .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik kom met pijn in mijn tandvlees/kaak

Ik heb pijn in mijn kaak,word na gekeken en er blijkt een gaatje te zitten in mijn kies onder het tandvlees.moet helaas meer dan 2 weken wachten totdat er uitsluitsel wordt gegeven of dit te behandelen is of dat de kies eruit moet.Dit is geen verwijt naar de tandarts.mijn gebit is niet in een beste staat (maar ik ben ook al 60 jaar).maar het had wel wat sneller achter elkaar te kunnen,met pijn.

Prima ervaringen daar.

Was als de dood voor de tandarts....vorig jaar alles opgeknapt in een paar behandelingen. Zo gerust gesteld door de tandarts, ga nu "gewoon" naar de tandarts voor controle e.d

Vriendelijk behandeld

Ik ben vriendelijk behandeld, al kostte het me de eerste keer wel wat moeite om een goed gesprek met de tandarts te hebben en tot een vervolg afspraak en voortgang te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg, behandeling en advies voor vervolg. Dit alles in goede samenspraak.

Super goed geholpen een dikke 10

Goedemorgen ben zeer te vreden ook goed geholpen en vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts heeft mij altijd goed behandeld

Mijn ervaring met de tandarts is goed en ik en hij blijf het nodig vinden dat ik ook regelmatig bezoek breng aan de mondhygiëniste en die combinatie werkt uitstekend voor mij!!

prima geholpen

prettig in contact en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen het wachten viel wat tegen.

Olleke is altijd even opgewekt en belangstellend! Legt alles prima uit.

Prettig

Professioneel

Deskundige behandeling

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.