Positief

Kleine ingrepen meteen doen

goed en vriendelijk

vakkundig en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Korte lijntjes en snelle service

Nooit een andere tandarts gehad en altijd goed behandeld

Kort en duur

Ik had een afspraak voor 40 minuten, maar binnen 25 minuten stond ik al weer buiten. De behandeling was ook zeker niet goedkoop. Ik denk wel dat het een kundige mondhygiëniste is.

Zorgvuldig met goede adviezen

Er wordt geluisterd naar mij als patiënt en ik wordt serieus genomen. Probleempje wordt opgelost. Vanuit mondhygiënist en assistente prettige benadering en goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima diagnose en behandeling door Fedde

Een lastig te vinden probleem heeft de jonge tandarts snel en vakkundig gediagnosticeerd en aangepakt. De enthousiaste assistente zorgt dat ik ondanks de angst toch de moed erin gehouden heb. Het enige nadeel is dat ik op korte termijn met een acuut probleem niet bij mijn vast tandarts terecht kon maar achteraf was de ervaring gelijkwaardig.

Zie onder!

Naar Gerrion gaan is eigenlijk, ondanks mijn zenuwen, een feestje.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige tandarts die je op een rustige manier meeneemt in wat er gaat gebeuren

Bij binnenkomst werd ik erg vriendelijk ontvangen. Ze wist precies wat er moest gaan gebeuren. Toen ik aangaf dat ik wat last had van de kies van de vorige keer schakelde ze direct om daar eerst even naar te kijken. Tijdens de ingreep nam ze me helemaal mee in wat er ging gebeuren op een hele rustige manier. De verstandskies was er snel uit en heb er weinig last van in de dagen erna.

Niet bevredigend

Een kwartier te laat Geen response op een vraag van mij. Chagrijnige sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne behandeling, lange wachttijd in wachtkamer

Doordat er op de groenestraat een vrachtwagen van de action de parkeerplaats op moest, was ik zelf 3 min te laat bij de afspraak. Misschien heb ik hierdoor mijn eigen window gemist, maar vervolgens heb ik bijna 25min moeten wachten tot ik geholpen werd. Dat is niet handig ivm afspraken op mijn eigen werk. Eenmaal in de behandelkamer ging alles weer zoals ik gewend ben: vriendelijk, snel en kundig!

Goed mondzorg, zorgvuldig en heel vriendelijk

Goed mondzorg, zorgvuldig en heel vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima behandeling door goed samenwerken team

Ingreep verliep soepel en prettig

Ik ben zeer tevreden

Zorgvuldig

snelle afspraak kunnen maken

Goed resultaat, normaal wat vriendelijker en betere uitleg wat te gaan doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring bij de tandarts is goed.

Zowel de tandarts als de assistente stellen me op m’n gemak. De behandeling verliep goed en ik vertrouw hen volkomen. P.s. Ik kreeg voor de 4 komende afspraken 3 aparte mails en een sms bericht. Wat mij betreft zijn 2 mails voldoende. Ik noteer de afspraken zelf ook, verder is de service bij de receptie goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn om je gebit te laten verzorgen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super geholpen en goed mee gedacht voor een oplossing.

Zeer kundig

Zeer kundige behandeling en prettige bejegening

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en zeer professionele behandeling

Zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Daarna (op eigen verzoek zonder verdoving) een pijnloze behandeling gehad...gaatje uitboren en vullen. Ik ben altijd zeer te spreken over deze praktijk 1 minpuntje...tandarts had ruim 20 min uitloop...maar is een uitzondering hier.

Prettig kennismakingsgesprek!

Afgelopen week heb ik een kennismakingsgesprek gehad. Foto’s zijn gemaakt. Over 6 maanden krijg ik een oproep voor controle. Het gesprek is kort en bondig geweest. Ik heb wel een paar vragen gemist mbt mijn ervaring met tandenbehandeling. Ik zou wel vertellen dat ik een bepaald pijnangst heb. Vaak krijg ik behandeling onder verdoving. Misschien zal ik het zelf vertellen als ik terugkom . Door de reuma heb ik last van pijn aan de kaken als de mond te lang blijft open

Gemoedelijk en openhartig

Alle zorg gekregen die nodig was, zelfs voor een kies die extra aandacht nodig had.

Prima!

zeer goed

goed geholpen en ze luisteren ook naar je

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer slechte stoel in behandelkamer 10 waardoor nu al een week rugpijn.

In deze stoel kan ik niet liggen. De bolling in de rugleuning van de stoel zit op een verkeerde plek waardoor ik rugpijn kreeg (en nog steeds heb). Toen maar met m'n bips op de bolling gaan liggen....... Dat is natuurlijk verre van een gemakkelijke en comfortabele houding. Voor de mondhygiëniste (ik weet haar naam niet) ook vervelend.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.