Snel , kundig en sociaal

Snel , kundig en sociaal

Prettig en ontspannen

Vriendelijk en enthousiast door Fatima ontvangen en zoals altijd op een ontspannen manier geïnformeerd over de behandeling.

Prettig

Een snelle fijne afspraak

Ik kon snel aanmelden, werd toen snel naar binnen geroepen en had een fijne afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles naar wens geen centje pijn

zoals gebruikelijk, vlot en correct

zoals gebruikelijk, vlot en correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geregeld, duidelijke communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Plots gat snel en goed gemaakt.

Plots een flink gat in kies door oude vulling eruit. Kon.meteen terecht gelukkig. Voor mij onbekende tandarts : Rick Een rustige jongeman. Hij zei weinig en wiegde soms wat mee met de muziek. De samenwerking met de assistente die wat meer zei, verliep prima. Bij deze tandarts werkte het wel dat hij niks zei. Het gaf ook wel rust tijdens de behandeling. Ik vond hem soms iets hardhandig vergeleken met eerdere tandartsen. Maar het gat werd uiterst kundig gemaakt en toen ik pijn had ondanks verdoving vroeg hij direct of ik wat meer verdoving nodig had en spoot kundig wat bij. Beiden deden het echt goed. En ik houd niet van naar de tandarts gaan. Ook toen de verdoving was uitgewerkt en later bij eten: de kies is erg goed gemaakt !

Aardig, geduldig, brede uitleg

Afspraak mondhygiene, groenewoudseweg, woensdag 14-08 16.30

Positief, maar onverwachte behandeling

Positief, aandacht voor het probleem en direct handelen. Geen nadelige gevolgen.

Vriendelijk, goed uitleg

perfect

heel fijn geholpen (weet alleen even niet meer hoe de jongedame heet, schandalig he)

Altijd vriendelijk.

Denken met je nee. Geen onzin of geldklopperij

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en professioneel geholpen.

Vriendelijke tandarts en assistente. Beide kundig en correct.

Tevreden, maar...

Linsey levert goed werk, voor zover ik dat kan beoordelen, en is prettig en open in de omgang. De dag voor de afspraak ontving ik een herinneringsmail, zoals gebruikelijk. In deze mail werd melding gemaakt van werkzaamheden, uitgevoerd aan de Groenewoudseweg. I.v.m. deze werkzaamheden leek het me verstandig eerder te vertrekken. Toen ik arriveerde, was er van werkzaamheden geen sprake meer, ik was dus ruim dertig minuten te vroeg. Het was die dag erg warm, wat betekende dat ik ruim dertig minuten in een overvolle, zweterige wachtruimte moest doorbrengen. Het was handig geweest deze achterhaalde informatie uit de mail te verwijderen, om misverstanden te voorkomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet heel pijnlijk, maar erg landurig

De langdurige procedure ging volgens mij goed. Het "drogen" van mijn gevoelige slijmvliezen wekt een hoestreactie op, die moeilijk te onderdrukken is. Dokter Raquel van der Ven is erg goed in haar werk, maar minder goed in de omgang met patienten. Dit keer heb ik echter geen klachten ;-)

Snel, vriendelijk en vakkundig

Gewoon goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een prima behandeling en vriendelijk personeel.

Na de controle heb ik weer een zeer verzorgd gebit. Zowel de mondhygiënist als de tandarts vond ik vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wordt altijd netjes en correct behandeld

Goede ervaring heb altijd dezelfde tandarts en zeer tevreden over

Vakkundig en zeer empatisch

Snel en vakkundig geholpen

Prettig gesprek

Ik heb 'n gesprek gehad met 'n tandarts en als ik het goed heb begrepen krijg ik 'n offerte over de kosten en wordt er 'n afspraak gemaakt met de kaakchirurg en de tandtechniker

Fijne ervaring

Ik ben deze week geweest voor een wortelkanaalbehandeling. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt stap voor stap verteld wat ze gaat doen. Al met al een goede behandeling en een fijne ervaring.

Fijne controle

Heel fijn dat de tandarts ook oog had voor mijn staat van zijn en naar aanleiding van mijn opmerking voorstelde om de radio uit te doen om de prikkels te verminderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Reparatie is een kunstwerkje geworden! Chapoo

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende behandeling en goede adviezen

Joep doet de mondhygiënische behandeling zeer zorgvuldig en licht ook goed toe waar hij mee bezig is. Ook aandachtspunten duidt hij prima. Top dus.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.