Uitstekende behandeling en goede adviezen

Joep doet de mondhygiënische behandeling zeer zorgvuldig en licht ook goed toe waar hij mee bezig is. Ook aandachtspunten duidt hij prima. Top dus.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling was om te controleren mijn gebit en is ook schoongemaakt

Zie bovenstaande

Voldoet volledig aan verwachtingen

Goede en ervaren behandelaar, op tijd gestart

Super goed

Super goed

Snel en adequaat!

Vlotte diagnose en vervolgens een snelle en accurate behandeling nadat een stukje van een kies afgebroken!

Beschikbaarheid slecht

Mijn behandelaar is 1d/wk aanwezig

Vriendelijke en rustige zorg

Tandarts en assistente waren erg vriendelijk, hadden veel tijd voor me en stelden me op mijn gemak. Personeel aan de balie was minder vriendelijk, maar erg onpersoonlijk.

goed proefessioneel met aandacht

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Opnieuw zeer fijn en goed behandeld

Professioneel

Als prettig ervaren

Ik moet wennen aan de nieuwe mensen die my zyn toegewezen aan gezien ik al jaren dezelfde mensen had. Deze vindt ik prettig ze denken mee in oplossing en het behouden van je tanden. Myn mondhygiëniste was laatste die my behandelt heeft jongere meisje weet haar naam ff niet.

Fijne tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriemdelijk, kundig en vaardig.

zie boven

Prima geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundig en vriendelijk geholpen

Goede gebitsreiniging met advies

Zie boven

Vriendelijk, snel

Ik werd direct geholpen, vriendelijk, vrij en ging snel.

Het was perfect.

Het schoonmaken van het gebit en de tandarts zelf. Van beiden: Goede service en vriendelijk.

Was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alle mensen die ik ken van het team, doen geweldig hun best, TOP.

Nette, beleefde en vakkundige mensen die achter hun werk staan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke communicatie over de te ondernemen verrichtingen

Klantvriendelijke opstelling van het personeel. Voor wat betreft de behandelende tandarts en assistent is er sprake van een goede communicatie over de te ondernemen onderdelen van de behandeling, snel en accuraat werken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd, vriendelijk en kundig

Adequaat en vriendelijk

Ook snel

Mondhygiënist bezoek

Jullie huidige mondhygiënist is kundig, legt goed uit gaf daarnaast goed advies over kronen etc. Bedankt

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.