Filters

5

alleen met een spiegeltje gekeken en een foto gemaakt

ik zei dat ik pijn had met koud eten en water drinken daar is niks mee gedaan , en de tandarts sprak slecht nederlands

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
2

steeds nieuwe gezichten

Al jaren steeds een andere tandarts. Als ik ergens in moet vullen wie mijn tandarts is, ik zou het niet weten. Laatste keer liep afspraak 20 minuten uit. Ben ik hier niet gewend. Toen ik daar wat van zei, dat ik dat niet gewend was. Kreeg ik als antwoord dat hem dat niet uitmaakte. De andere hadden een trage agenda, hij had twee keer zoveel patiënten. Fijn om te weten dat mijn tijd niet belangrijk is! Arrogantie ten top! PS. Hij heeft wel zijn voornaam genoemd, maar ben deze vergeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Mijn afspraak staat al half jaar en dan ineens weer veranderen

Elke keer andere tandarts En dat je 2 x moet komen voor tandarts en mondhygiëne belachelijk voor mensen die werken geld kwestie !

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

correct behandeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Slechte ervaring

Niet correct behandeld zeer onzekere mensen. Telkens weer nieuwe gezichten als ik kom .Ik ga over naar een andere tandarts

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

had een barst in mijn tand, heb dat aangegeven maar zij ontkenden.

verschrikkelijk, heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan door hun slordige fouten. Toen ik aangaf dat er iets mis was (en dat heb ik meerdere malen gedaan) negeerden ze het en lieten ze me telkens naar huis gaan met blijvende pijn. Langer dan 8 maanden heb ik geleden van de pijn, terwijl ze mij niet serieus hebben genomen. de pijn kwam overigens pas nadat een medewerker van die praktijk mijn tand teveel en/of verkeerd heeft geslepen. geen aanrader

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima praktijk, vriendelijke receptie en behandelaars

Na aanmelden en kort wachten was ik, iets later dan afgesproken tijd aan de beurt. Behandeling ging prima, behandelaar was vriendelijk, begripvol en gaf advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Is niet zelfde gebleven zoals vroeger.

Ieder keer ander tandarts. En online afspraak maken werkt niet meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Werd goed geholpen

Prima maar de aparatuur liet het afweten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
9

9

top service en aardige tandarts:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

niet goed verstaanbaar (praat niet goed nederlands )

niet goed kunnen communiceren met tandarts

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima

Nieuwe mondhygieniste, maar ook erg fijne dame. Prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
7

Ik had een afspraak op 8 april met een tandarts van jullie om 12.10 controle.

Ik heb die tandarts aangegeven dat ik mezelf zeer ongemakkelijk vindt in de stoel en met name als ik even voorover wil komen om te slikken. was mijn voormalig bezoek aan een tandarts die mij terug duwde in de stoel geen prettige ervaring kan ik u melden. Deze bovenstaande tandarts geeft mij wel het gevoel dat ik (prettig) de behandeling kan ondergaan en als er paniek is ik even tot rust kan komen. Ben helaas de naam van de tandarts vergeten, maar als het goed is moet er een afspraak komen voor een reparatie kies. Heb ik tot heden nog geen bericht van gehad. Ik hoor het wel, Vriendelijke groet, Frank van der Aa/5-6-1967

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Niet meer wat het geweest is

Lange wachttijd, steeds wisselende tandartsen. De meeste spreken gebrekkig Nederlands. Maakt de communicatie erg lastig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Goede dienst gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Niet goed.

Altijd ben ik heel goed behandeld geweest bij jullie. Ik kom er zelfs voor van Raamsdonksveer rijden. De laatste keer heb ik een berichtje gekregen dat mijn tandarts heel lang afwezig zou zijn. Er is ook geen andere tandarts aangeboden. Tijdens mijn bezoek aan de praktijk heb ik zelfs gehoord dat deze tandarts helemaal niet meer terugkomt, want dat hij zelf een tandartsenpraktijk is begonnen. Ik had ook een afspraak met de mondhygiëniste gemaakt, maar er was ineens een ander persoon, die vertelde dat Annouk er al een hele poos niet was, en zij wist ook niet of zij wel terug zou komen. Deze mevrouw was heel aardig, maar het was geen mondhygiëniste maar een preventieassistente. Ik probeer altijd weer een afspraak voor over een half jaar te maken, maar aan de balie werd mij gezegd dat alles dan nog niet duidelijk was, dus er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik zou op een later tijdstip daarover gebeld worden. Misschien kunnen jullie begrijpen dat ik dit heel vervelend vindt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Snel bekeken

De tandarts heeft alleen gekeken en verwijst ook voor kleine dingen door naar de mond hygieniste, terwijl de ingreep die bij mijn gedaan moet worden anders gelijk verholpen werd door de tandarts zelf. Nu zit ik weer te wachten op een plaats bij de mond hygieniste terwijl die door drukte niet gelijk in gepland kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Gewoon zorgvuldige controle gehad

Erg vriendelijk , en professioneel Wel ieder half jaar een andere tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Geen uitleg vooraf over mijn behandeling.

Er zat een kroon los, deze werd er (zonder vooraf te vertellen wat het plan van aanpak was) eruit gehaald. Tijdens het maken van de foto, vroeg ik aan de assistente wat er nu zou gaan gebeuren. Zij stelde me enigszins op mijn gemak. Ook aan de tandarts heb ik vragen gesteld, hij zei dat hij tandheelkunde had gestudeerd en ik vertrouwen in hem moest hebben. De kroon is vakkundig teruggeplaatst en ik heb er geen klachten aan overgehouden. Graag had ik meer uitleg gekregen en uitgebreidere antwoorden op mijn vragen gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Goede service

Wordt duidelijk gecommuniceerd en uitgelegd wat de stappen zijn van de behandeling en geven je echt een keuze of je een behandeling wel of niet wil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

vriendelijk professioneel

zie hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Niet zo blij

Wij zijn als gezin niet blij dat we elk half jaar een andere (nieuwe) tandarts hebben. Dit is al iets van de laatste jaren. Afspraken worden afgezegd (verplaatst) Moeten wel elke maand betalen voor tandarts verzekering. Niet blij met deze situatie. Waarschijnlijk veel personeels problemen waar wij voor moeten boeten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Waardeloos

Tandartsen die geen Nederlands begrijpen, Mondhygiëniste die iets gedaan heeft wat niet mocht. Tenslotte kan ik geen afspraak maken op de dezelfde dag voor de mondhygiëniste en een controle wat ik normaal al meer dan 10 jaar doe.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
1

Zeer slecht en wordt van kastje naar de muur gestuurd

Afspraak gemaakt op maandag dat ik since vrijdag met tandpijn zit. Kan dan dinsdag komen. Worden foto’s gemaakt en conclusie, kies moet getrokken worden maar wordt naar huis gestuurd met tandpijn en kan nog een week wachten voor het trekken van de kies. Had dus beter in het weekend nooddienst kunnen bellen dan was ik waarschijnlijk gelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Aardige mensen super service

Heel erg blij met deze tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Thorbeckestraat 2

4731 KP Oudenbosch

0165 313 293

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.