ik zei dat ik pijn had met koud eten en water drinken daar is niks mee gedaan , en de tandarts sprak slecht nederlands
Al jaren steeds een andere tandarts. Als ik ergens in moet vullen wie mijn tandarts is, ik zou het niet weten. Laatste keer liep afspraak 20 minuten uit. Ben ik hier niet gewend. Toen ik daar wat van zei, dat ik dat niet gewend was. Kreeg ik als antwoord dat hem dat niet uitmaakte. De andere hadden een trage agenda, hij had twee keer zoveel patiënten. Fijn om te weten dat mijn tijd niet belangrijk is! Arrogantie ten top! PS. Hij heeft wel zijn voornaam genoemd, maar ben deze vergeten.
Elke keer andere tandarts En dat je 2 x moet komen voor tandarts en mondhygiëne belachelijk voor mensen die werken geld kwestie !
goed
Niet correct behandeld zeer onzekere mensen. Telkens weer nieuwe gezichten als ik kom .Ik ga over naar een andere tandarts
verschrikkelijk, heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan door hun slordige fouten. Toen ik aangaf dat er iets mis was (en dat heb ik meerdere malen gedaan) negeerden ze het en lieten ze me telkens naar huis gaan met blijvende pijn. Langer dan 8 maanden heb ik geleden van de pijn, terwijl ze mij niet serieus hebben genomen. de pijn kwam overigens pas nadat een medewerker van die praktijk mijn tand teveel en/of verkeerd heeft geslepen. geen aanrader
Na aanmelden en kort wachten was ik, iets later dan afgesproken tijd aan de beurt. Behandeling ging prima, behandelaar was vriendelijk, begripvol en gaf advies.
Ieder keer ander tandarts. En online afspraak maken werkt niet meer.
Prima maar de aparatuur liet het afweten.
top service en aardige tandarts:)
niet goed kunnen communiceren met tandarts
Nieuwe mondhygieniste, maar ook erg fijne dame. Prettige ervaring
Ik heb die tandarts aangegeven dat ik mezelf zeer ongemakkelijk vindt in de stoel en met name als ik even voorover wil komen om te slikken. was mijn voormalig bezoek aan een tandarts die mij terug duwde in de stoel geen prettige ervaring kan ik u melden. Deze bovenstaande tandarts geeft mij wel het gevoel dat ik (prettig) de behandeling kan ondergaan en als er paniek is ik even tot rust kan komen. Ben helaas de naam van de tandarts vergeten, maar als het goed is moet er een afspraak komen voor een reparatie kies. Heb ik tot heden nog geen bericht van gehad. Ik hoor het wel, Vriendelijke groet, Frank van der Aa/5-6-1967
Lange wachttijd, steeds wisselende tandartsen. De meeste spreken gebrekkig Nederlands. Maakt de communicatie erg lastig.
Goede dienst gehad
Altijd ben ik heel goed behandeld geweest bij jullie. Ik kom er zelfs voor van Raamsdonksveer rijden. De laatste keer heb ik een berichtje gekregen dat mijn tandarts heel lang afwezig zou zijn. Er is ook geen andere tandarts aangeboden. Tijdens mijn bezoek aan de praktijk heb ik zelfs gehoord dat deze tandarts helemaal niet meer terugkomt, want dat hij zelf een tandartsenpraktijk is begonnen. Ik had ook een afspraak met de mondhygiëniste gemaakt, maar er was ineens een ander persoon, die vertelde dat Annouk er al een hele poos niet was, en zij wist ook niet of zij wel terug zou komen. Deze mevrouw was heel aardig, maar het was geen mondhygiëniste maar een preventieassistente. Ik probeer altijd weer een afspraak voor over een half jaar te maken, maar aan de balie werd mij gezegd dat alles dan nog niet duidelijk was, dus er kon geen nieuwe afspraak gemaakt worden. Ik zou op een later tijdstip daarover gebeld worden. Misschien kunnen jullie begrijpen dat ik dit heel vervelend vindt.
De tandarts heeft alleen gekeken en verwijst ook voor kleine dingen door naar de mond hygieniste, terwijl de ingreep die bij mijn gedaan moet worden anders gelijk verholpen werd door de tandarts zelf. Nu zit ik weer te wachten op een plaats bij de mond hygieniste terwijl die door drukte niet gelijk in gepland kon worden.
Erg vriendelijk , en professioneel Wel ieder half jaar een andere tandarts
Er zat een kroon los, deze werd er (zonder vooraf te vertellen wat het plan van aanpak was) eruit gehaald. Tijdens het maken van de foto, vroeg ik aan de assistente wat er nu zou gaan gebeuren. Zij stelde me enigszins op mijn gemak. Ook aan de tandarts heb ik vragen gesteld, hij zei dat hij tandheelkunde had gestudeerd en ik vertrouwen in hem moest hebben. De kroon is vakkundig teruggeplaatst en ik heb er geen klachten aan overgehouden. Graag had ik meer uitleg gekregen en uitgebreidere antwoorden op mijn vragen gehad.
Wordt duidelijk gecommuniceerd en uitgelegd wat de stappen zijn van de behandeling en geven je echt een keuze of je een behandeling wel of niet wil.
zie hiervoor
Wij zijn als gezin niet blij dat we elk half jaar een andere (nieuwe) tandarts hebben. Dit is al iets van de laatste jaren. Afspraken worden afgezegd (verplaatst) Moeten wel elke maand betalen voor tandarts verzekering. Niet blij met deze situatie. Waarschijnlijk veel personeels problemen waar wij voor moeten boeten.
Tandartsen die geen Nederlands begrijpen, Mondhygiëniste die iets gedaan heeft wat niet mocht. Tenslotte kan ik geen afspraak maken op de dezelfde dag voor de mondhygiëniste en een controle wat ik normaal al meer dan 10 jaar doe.
Afspraak gemaakt op maandag dat ik since vrijdag met tandpijn zit. Kan dan dinsdag komen. Worden foto’s gemaakt en conclusie, kies moet getrokken worden maar wordt naar huis gestuurd met tandpijn en kan nog een week wachten voor het trekken van de kies. Had dus beter in het weekend nooddienst kunnen bellen dan was ik waarschijnlijk gelijk geholpen
Heel erg blij met deze tandarts.
Thorbeckestraat 2
4731 KP Oudenbosch
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.