Slechte comunicatie wijziging Bedrijswijziging
U heeft in 2022 in wijziging doorgevoerd in het beleid naar mobility.
Dat is per mail meegedeeld, maar niet op een duidelijke manier.
Wel begrepen dat de elektrische afdeling er bij kwam, maar dat de onderhoudwerkzaamheden nog normaal in het standaard pakket zit.
Ben vele jaren klant bij Henk Scholten en kreeg keurig een melding als er een onderhoudsbeurt moest worden uitgevoerd. zo ook voor de laatste. Alleen is er niet duidelijk vermeld dat het bedrijf geen Volvo dealer meer is, niet per mail of per post. Het zit me zeer hoog dat na de onderhoudsbeurt geen recht meer is op de Volvo Assistance. Heb daar telefonisch mijn beklag over gedaan, maar kreeg de opmerking dat ik dat had kunnen weten. Zou nog een terugkoppeling krijgen via mail hoe of wat, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Volgens mij had de onderhoudsbeurt op papier voor een keer via de vestiging Tiel of anders kunnen lopen.
Helaas ik ben zeer teleurgesteld, ik ga dan ook opzoek naar een andere dealer.