Gebrek aan aandacht
Uw mail, waarin u vraagt om de beoordeling van een werkplaatsbezoek geeft precies het gebrek aan aandacht weer.
Ik heb geen werkplaats bezocht, echter wel de showroom i.v.m. de koop van een Polestar 2.
Beginnend met het uitstellen van de afleverdatum i.v.m. de update van software!
Op de afleverdatum, was er niemand beschikbaar om de meest elementaire zaken uit te leggen.
Mike (verkoopadviseur) heeft dit toen zelf gedaan. Ik neem Mike overigens in dit verhaal niets kwalijk, omdat hij pas kort in dienst was.
Op mijn vraag of er een soort van mobilitycard bestaat voor de Polestar als voor de Volvo was het antwoord negatief.
Achteraf blijkt er een connect-knop in de auto te zitten!!
De kentekenplaats is aan de achterkant scheef gemonteerd
(aandacht!).
De auto bevalt overigens uitstekend, maar echte aandacht voor de klant (en de auto) bij de verkoop zou mijn plezier echt hebben vergroot! Bij aanbevelen vul ik overigens ja in, omdat ik er vanuit ga, dat het bedrijf hiervan leert!