Goed , deskundig en snel

zie boven

Goede behandeling

Tandarts legt goed uit wat ie doet. Maar geeft ook uitleg hoe de pijn is ontstaan en tips voor knarsetanden

Zeer snelle hulp

Niet verwacht dat ik zo snel geholpen zou worden

Goed en op tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alleen pech gehad, nieuwe vulling eruit, nade vakantie nieuwe afspraak maken.

Vlot geholpen

Tijd afspraak is tijdafspraak, dus geen wachttijden

Naar verwachting!

Op tijd en dezkundig

Prettig, fijn en duidelijk

Zelfde prettige ervaring als altijd !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed geholpen, ondanks uitval tandarts

Wordt altijd snel en goed geholpen en voel me altijd welkom. Het plezier dat het team uitstraalt is tekenend voor de sfeer.

Fijne praktijk

de controle wqas goed.

goede controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

profesionele behandeling en communicatie. mn tandarts heeft mn volste vertrouwen.

Ik ga speciaal naar Rijssen omdat Dagmar mn volste vertrouwen heeft. Uiterst profesionele behandeling. Daarnaast zijn de tandarts assistenten en secretariaat erg vriendelijk snel en behulpzaam. Ik kom er graag. Ook al niet ik er een dikke half uur voor rijden met mn auto.

Kort en zakelijk

goed en prettig

Goed geholpen.

Direct, en correct. Tevreden

Vakmanschap

Hef mie neet zeere edaon !

Prima geholpen

Andere tandarts dan gewoonlijk maar deze was ook vriendelijk

Snel en goed behandeld

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een prima controlebehandeling.

Eerlijk advies over tanden witten. Volgens tandarts kort en bondig niet doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na trekken kies geen klachten meer

Snel en volledig.

Duidelijke communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De relaxte sfeer, de ontzettend goede tandzorg. Helemaal te vreden als altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Veelers mien moat!

Tandarts Veelers bevalt mij uitstekend. Geeft aan wat hij doet en geeft zijn eerlijke mening. ook zijn humor bevalt mij. Beste tandarts tot nu toe. Verder vriendelijk personeel die niet te beroerd zijn om met je mee te denken. Vriendelijk, vakkundig, bereidwillig en betrouwbaar. Daarom van mij 5 uit 5.

Boomkamp 2

7461 AX Rijssen

Over Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp

Bij Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Rijssen in ‘t Oale Doktershoes. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.