Vakmanschap

Hef mie neet zeere edaon !

Prima geholpen

Andere tandarts dan gewoonlijk maar deze was ook vriendelijk

Snel en goed behandeld

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een prima controlebehandeling.

Eerlijk advies over tanden witten. Volgens tandarts kort en bondig niet doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na trekken kies geen klachten meer

Snel en volledig.

Duidelijke communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De relaxte sfeer, de ontzettend goede tandzorg. Helemaal te vreden als altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts Veelers mien moat!

Tandarts Veelers bevalt mij uitstekend. Geeft aan wat hij doet en geeft zijn eerlijke mening. ook zijn humor bevalt mij. Beste tandarts tot nu toe. Verder vriendelijk personeel die niet te beroerd zijn om met je mee te denken. Vriendelijk, vakkundig, bereidwillig en betrouwbaar. Daarom van mij 5 uit 5.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top tandarts !! en tandarts- assistenten

Zeer deskundige tandarts en patiënt vriendelijk..

Erg goed geholpen

Assistente aan telefoon heel vriendelijk. Kon met tandprobleem dezelfde dag al terecht. Tandarts duidelijk en adequaat in behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer deskundige tandartsen en een prettige sfeer.

Stukje van mijn tand af, mijn eigen tandarts Leonie was afwezig, zeer deskundig en prettig geholpen door haar collega. En ik ben zéér tevreden met het resultaat. Dank je wel.

Goed geregeld

Aardige tandarts en assistenten

Geen klachten

Goede snelle service

Na te hebben gebeld, dezelfde dag nog ingepland en behandeld. Fijn voor de vakantie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een goede ervaring, was snel aan de beurt, goed werk snel klaar.

Dik tevreden

Wij zijn zeer tevreden over tandarts Dagmar Veelers

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon snel worden ingepland voor een behandeling nadat er een stukje van m’n tand was gegaan.

Vertrouwd

Heel vertrouwd en deskundig

Super goed.

Gewoon heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima geholpen door een collega tandarts ,helaas was mijn eigen tandarts ziek

Prima geholpen door een vervanger .

Prettig, professioneel, laagdrempelig, zorgzaam

Fijne tandarts

Fijn geholpen tandarts is erg alert let goed op veranderingen in de mond.

Snel en vakkundig geholpen

Altijd super vriendelijk

Super aardig altijd voor mij hij heeft altijd de tijd voor je

Boomkamp 2

7461 AX Rijssen

Over Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp

Bij Samenwerkende Tandartsen Rijssen - Boomkamp komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd in het centrum van Rijssen in ‘t Oale Doktershoes. De tandartspraktijk beschikt over 3 ruim ingerichte behandelkamers. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandarts praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.